خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه در جمع مردم شهر کوزران:

نیازمند ردیف اعتباری مورد نیاز برای رفع مشکل فاضلاب شهر " کوزران " هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۷۸

برای رفع مشکل فاضلاب شهر کوزران نیازمند ردیف اعتباری مورد نیاز هستیم.

کیاور رئیس هیات مدیر و مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با حضور دکتر عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه با مردم شهر کوزران نشست عمومی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کوزران، در این نشست ابتدا تعدادی به نمایندگی از طرف اهالی شهر کوزران مشکلات را در خصوص فاضلاب شهری در این شهر اعلام کردند.

در ادامه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرماشاه گزارشی از وضعیت فعالیت های انجام شد در شهر کوزران و مقایسهای آن با سطح استان مطرح کرد و اظهار داشت: شهر کوزران از لحاظ آبرسانی هیچگونه مشکل خاصی ندارد و تمام شهروندان در شهر کوزران که بالغ ۱۲۰۰ مشترک هستند، از آب شرب شهری برخوردارند..

کیاور افزود: در سالجاری بالغ بر سیصد میلیون تومان برای موضوع آب در این شهر مصوب شده است که با برنامه ریزی های انجام شده و تخصیص بموقع این اعتبارات زمینه کار فراهم است و تا پایان برنامه زمانبندی هزینه خواهد شد.

رئیس هیات مدیر و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص اجرای تاسیسات فاضلاب در شهر کوزران گفت: با توجه به اینکه تاکنون ردیف اعتباری برای این پروژه تعریف نشده است انتظار داریم نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری و ردیف اعتباری برای آن اخذ شود.

کیاور با اشاره به اینکه تاکنون از محل منابع داخلی بیش از یک کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر کوزران اجرا شده است، تصریح کرد: این وضعیت نمی تواند مشکلات شهر کوزران را حل کند و بایستی برای وضعیت فاضلاب شهر کوزران بدنبال ردیف اعتباری و بودجه مناسب باشیم که بتوانیم طرح فاضلاب شهر کوزران را در دستور کار قراردهیم

در ادامه این نشست عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اعتبارات از لحاظ کمبود فقط مختص استان کرمانشاه نیست، بلکه در کل کشور با کمبود اعتبارات برای پروژه ها مواجه هستیم، امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و همکاری مردم بتوانیم این مشکلات را به حداقل برسانید.

وی ادامه داد: اینجانب بعنوان نماینده مردم سعی و تلاش می کنم در مرکز از طریق مسئولین کشوری و وزارت خانه های مرتبط مسایل و مشکلات دستگاهای اجرایی در استان و شهرستانها را پیگیری نمایم.

شهر کوزران با فاصله ۵۰ کیلومتر در غرب شهرستان کرمانشاه قراردارد و بالغ بر ۱۲۰۰ مشترک تحت پوشش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز