خبرگزاری کار ایران

با حضور چهره‌های برتر فرهنگی؛

اولین دوره انتخاب کتاب سال کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۶۰

با حضور چهره‌های برتر فرهنگی، اولین دوره انتخاب کتاب سال کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، کتاب «دفتر دانایی و داد» اثر استاد میرجلال الدین کزاری و نیز کتاب «تاریخ مطبوعات کرمانشاه» اثر استاد محمدحسین شیریان به عنوان کتابهای برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این همایش، ابراهیم رحیمی زنگنه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: این برای اولین بار است که دو کتاب سال در کرمانشاه به عنوان کتابهای نمونه انتخاب می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین هیات داوران این همایش، سه کتاب را قابل تقدیر و ستایش انتخاب کرده‌اند.

رحیمی زنگنه اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب در استان کرمانشاه به چاپ رسید که این رقم نسبت به دو سال قبل، رشد داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: جایزه ادبی استاد بهزاد کرمانشاهی به بر‌ترین اثر کردی و فارسی در نثر و نظم اهدا خواهد شد.

در این مراسم، از انتشارات طاقبستان، کرمانشاه، دانشگاه رای و سرانه و مدیران چاپخانه‌های شمس، رزقی و پیام و هرمز فوائدی و مجید فصیحی به جهت فعالیت در عرصه چاپ و نشر کتاب تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز