خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آبفای استان کرمانشاه:

۷۸.۸درصد مشترکین از نحوه اطلاع رسانی آبفای شهرکرمانشاه رضایت‌مند هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۸۵

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از رضایت ۷۸.۸درصد مشترکین از نحوه اطلاع رسانی آبفای شهرکرمانشاه خبر داد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: هدف از انجام این ارزیابی، حساسیت شرکت آبفا استان کرمانشاه در موضوع طرح تکریم و جلب رضایت مراجعان. برای این منظور، روابط عمومی شرکت به عنوان متولی امر پایش افکار عمومی در جامعه، اقدام به قرار دادن فرم های نظر سنجی در درب ورودی شرکت آب و فاضلاب کرد. در مرحله بعد و پس تکمیل این فرم ها، آنها را گرد آوری و به تجزیه و تحلیل اطلاعات مندرج در فرم های نظر سنجی پرداختیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی مرادی بیان داشت: جمعیت نمونه این سنجش ۴۷۶ مشترک بوده که در نیمه نخست سال ۹۳ به ستاد شرکت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه و امورات سه گانه آن مراجعه و فرم های نظر سنجی را پر کرده اند.

وی افزود: براساس نتایج نظرسنجی۷۸.۸ مشترکین از نحوه اطلاع رسانی آبفای شهر کرمانشاه در خصوص ارائه خدمات، اعلام رضایت کردند. ۸۶.۸۲ مشترکین نحوه برخورد کارکنان آبفا را با آنها خوب و مطلوب توصیف کرده اند. و در ۷۹.۶ مشترکان هم اظهار داشته اند آبفای استان کرمانشاه در کم ترین زمان ممکن و در زمان مقرر به درخواست آنها رسیدگی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز