خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام حسینی اراکی خبر داد:

برپایی بیمارستان صحرایی در حمیل

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۵۵

بیمارستان صحرایی در بخش حمیل از توابع اسلام آبادغرب به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برپایی بیمارستان صحرایی در قالب برنامه مهر تندرستی در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حسینی اراکی صبح امروز، در نشستی خبری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برپایی بیمارستان صحرایی در قالب برنامه مهر تندرستی در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

وی اجرای این طرح را در قالب همکاری با بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، جمعیت هلال ‌احمر و قرارگاه خاتم‌الانبیا دانست و افزود: برگزاری طرح مذکور در قالب اجرای مرحله دوم مهر تندرستی بوده است.

حجت الاسلام حسینی اراکی در ادامه اظهار کرد: این بیمارستان از اول مهرماه به مدت سه روز در بخش حمیل به ارائه خدماتی در قالب ارجاع بیمار به بیمارستان، معالجه رایگان، اهدای داروی رایگان در قبال نسخه پزشکی و معاینات چشم‌ پزشکی به مردم این منطقه خواهد پرداخت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه این نشست از برگزاری مراسم شهادت امام جواد(ع) در ۲۰ بقعه متبرک استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این مراسم امشب و در شب شهادت این امام همام در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

وی در پایان از رشد ۱۳۰ درصدی ایجاد وقف ‌های جدید در ۶ ماهه نخست سال‌ جاری در استان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز