خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه کرامت؛

برگزاری همایش بزرگداشت امام زاده حسن(ع) اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۳۶

همایش بزرگداشت امام زاده حسن(ع) شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: همایش بزرگداشت امام‌زاده حسن(ع) شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، صبح امروز شنبه، هشتم شهریورماه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی از برگزاری همایش بزرگداشت امام‌زاده حسن(ع) شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

وی افزود: زمان برگزاری همایش بزرگداشت امام‌زاده حسن(ع) دوشنبه، ۱۰ شهریور ماه، خواهد بود همچنین امسال امام‌زاده حسن(ع) از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) به عنوان امام‌زاده شاخص استان کرمانشاه معرفی شده به همین دلیل همایش تجلیل از مقام شامخ ایشان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی اراکی با اشاره به این مطلب که در هر شهرستان یک امام‌زاده شاخص معرفی می‌شود، تصریح کرد: در دهه کرامت که تا شانزدهم شهریور ماه به طول می‌انجامد همایش بزرگداشتی برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان با اشاره به آغاز بازسازی و ساماندهی بقاع متبرکه استان اظهار کرد: ساماندهی ۲۶ امامزاده در سطح استان آغاز شده و در آینده نزدیک شاهد اتمام کار بازسازی آن‌ها خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز