خبرگزاری کار ایران

بازدید مسئولان گمرک از منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۲۷

مسئولان گمرک کشور و استان کرمانشاه از منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب بازدید کردند.

اکبر جلال نژاد، ناظر گمرکات جمهوری اسلامی، مصطفایی، مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه و همچنین رضایی، مدیرعامل منطقه ویژه اسلام آبادغرب از روند اجرایی سایت منطقه ویژه اسلام آبادغرب برای استقرار گمرک بازدید به‌عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در اسلام آبادغرب، در این دیدار، رضایی، مدیرعامل منطقه ویژه گزارشی از روند پیشرفت این زیرساخت‌ها ارائه کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و نیز همکاری و تعامل مسئولان بسیاری از مشکلات این طرح رفع شده است.

رضایی گفت: موضوع تکمیل ساختمان اداری، باسکول، رفع مشکل اینترنت برای استقرار گمرک در سایت منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب انجام گرفته است.

در ادامه، مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه نیز بیان داشت: خوشبختانه عملیات ساخت و اجرای این پروژه در سایت منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب با برنامه پیش رفته است و به زودی می توان شاهد افتتاح این بخش باشیم.

مصطفایی گفت: امیدواریم که کارهای جزیی باقیمانده در این طرح به زودی انجام شود و گمرک در این منطقه ویژه اقتصادی مستقر شود که این می تواند نقش بسیار زیادی در ارتقا اقتصادی این منطقه داشته باشد.

در ادامه این بازدید، اکبر جلال نژاد، ناظر گمرکات جمهوری اسلامی پاره ای از موارد را برای تسریع در روند اجرایی این طرح بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز