خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور به درگذشت آیت الله زرندی

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۹۵

ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور محبوب در استان کرمانشاه بمناسبت درگذشت آیت الله محمدحسین زرندی پیام تسلیتی منتشر کرده است.

ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در جریان برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در استان کرمانشاه در پیامی درگذشت آیت الله زرندی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه؛ متن کامل پیام بشرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم

وز شمار خرد هزاران بیش
و ما فقد قیس فقده فقد واحد

و لکنّه بنیان قوم تهدّما

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: عِندَ ذِکرِ الصالِحینَ یُنزَلُ الرَّحمَةُ؛ هنگام یاد کردن افراد شایسته و نیک رحمت الهی نازل می شود.
آن عالم ربانی، امامت جمعه کرمانشاه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی امام و ولی فقیه در خطه کرمانشاه را به عهده داشت و پیوسته در تمام ادوار، صادقانه و فداکارانه در خدمت انقلاب، نظام و رهبری ثابت قدم و وفادار بود.


آن مرحوم در دوران سخت و سنگین مبارزه، با تحمل مرارت ها و زندان، منادی نام امام عظیم الشان بود و در سال های دفاع و جهاد همواره در کنار مردم غیرتمند استان کرمانشاه حضور داشت، به گونه ای که هیچگاه سنگر نماز جمعه را در روزهای آتش و خون ترک نکرد و در عرصه های سیاسی و اجتماعی به کرات مورد اعتماد و وثوق مردم قدرشناس استان کرمانشاه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

این مصیبت بزرگ، ارتحال آیت‌الله محمدحسین زرندی را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، شاگردان و ارداتمندان ایشان، خاصه مردم خداجوی استان کرمانشاه و بیت شریف آن فقید سعید تسلیت گفته و علو درجات را برای روح بلند آن عالم مجاهد از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز