خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسلام‌آباد غرب:

مشکل ترافیک اسلام آباد غرب رفع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۴۷

ترافیک در شهر اسلام‌آباد غرب علت‌ها بسیاری دارد اما تصمیماتی برای روان‌سازی آن اتخاذ شده که با اجرای این تصمیمات بزودی شاهد رفع مشکل ترافیک در شهر اسلام‌آباد غرب هستیم.

فرماندار اسلام‌آباد غرب در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: بروز مشکلات ترافیکی به‌دلیل بافت قدیمی و جمعیتی موجود در شهرستان اسلام‌آباد غرب است که باید در این راستا تمهیدات کار‌شناسانه ترافیکی اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلام آباد غرب، کرم محمدی با بیان اینکه مشکلات ترافیک شهر علل بسیاری دارد، گفت: تصمیماتی برای روان‌سازی ترافیک سطح شهر اتخاذ شده است که با اجرای این تصمیمات بزودی شاهد رفع مشکل ترافیک در شهر اسلام‌آباد غرب هستیم.

وی به توقیف خودروهایی که از این پس در اماکن غیرمجاز و خارج از محدوده پارکبان توقف کنند اشاره و بیان کرد: مشخص شدن محدوده پارکبان در سطح شهر و انتقال خودروهای مسیر دالاهو به داخل ترمینال مسافربری از جمله تصمیمات اتخاذ شده برای روان‌سازی ترافیک شهری است.

محمدی برخورد با خودروهای عرضه کننده میوه در سطح شهر، ساماندهی دست فروشان و میوه فروشان میدان شهید هدایت مرادی و انتقال محل توقف خودروهای مسیری روستاهای اطراف از گاراژ الماسی به گاراژ مقابل فرمانداری را از دیگر تصمیمات برای حل مشکل ترافیکی شهر بیان کرد.

وی گفت: به‌دلیل مسئله بیکاری متاسفانه بسیاری از شهروندان به شغل‌هایی نظیر دست فروشی و عرضه مواد غذایی به صورت سیار روی آورده‌اند که این مسئله سبب بروز برخی مشکلات ترافیکی در سطح شهر شده است.

فرماندار اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه هیچ یک از اعضای جلسه شورای ترافیک راضی به جلوگیری از کسب درآمد توسط این افراد نیستند، افزود: شهرنشینی قوانین و مقرراتی دارد و ایجاد مزاحمت برای تردد شهروندان و ساکنان محلات که برخی اوقات توسط خودروهای سیار میوه فروش و غیره صورت می‌گیرد، پذیرفتنی نیست.

محمدی تصریح کرد: در راستای جلوگیری از ضایع شدن حق عمومی شهروندان همه ما موظف به رعایت قوانین و مقررات هستیم و قصد داریم تا برای ساماندهی دست فروشان، در محل مناسبی از شهر، بازار میوه و تره بار را احداثکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز