خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه:

حمایت و توجه مسئولین لازمه صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۶۸

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: حمایت و توجه مدیران بوِیژه استاندارکرمانشاه لازمه صعود تیم بعثت به لیگ دسته اول فوتبال کشوراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، افشین حسنی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مناسب تیم در جدول لیگ دسته دوم فوتبال اظهار داشت: تیم بعثت کرمانشاه به فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال، صدرنشین گروه دوم این رقابت‌ها است.

وی تصریح کرد: هشت تیم از ۱۴ تیمی که با آنها همگروه هستیم، حامیان مالی قدرتمندی دارند که برای آنها میلیاردی هزینه کرده اند و در مقابل تیم ما با کمبود امکانات مواجه و بدون حامی مالی است.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: پیش از شروع این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال مکاتباتی را با مسئولین استان داشتیم تا به تیم ما به لحاظ امکانات مورد نیاز همچون زمین تمرین، خوابگاه و...کمک کنند، اما کمکی نشد و مجبور شدیم تمرینات تیم را به تهران منتقل کنیم.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه هزینه تمرین در تهران بسیار بالاست، اما به دلیل اینکه در کرمانشاه امکانات چندانی نداریم، ناچاریم تمرینات را در آنجا ادامه دهیم و فقط برای برگزاری مسابقات خانگی به کرمانشاه بیاییم.

به گفته مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، مسابقات خانگی این تیم در حالی در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه برگزار می شود که مسابقات خانگی حدود ۱۰ تیم لیگی دیگر استان در آن برگزار می شود و زمین آن اصلا شرایط مناسبی ندارند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد تیمش در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال، اظهار کرد: امسال تیم و کادر فنی خوبی را برای رقابت های لیگ بسته‌ایم و امیدواریم تیم ما به رقابت های  لیگ دسته اول فوتبال صعود کند و پس از سالها از کرمانشاه یک تیم در این سطح از فوتبال کشور داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه خواستار حمایت مسئولین استانی از تیم بعثت شد و گفت: وقتی یک تیم فوتبال در شهری عملکرد خوبی دارد و امید می رود به رقابت های لیگ دسته اول هم صعود کند، از مسئولین استانی انتظار می رود از آن حمایت داشته باشند.

وی تصریح  کرد: زمانی که برای بازی های خارج از خانه تیم بعثت به شهرهای دیگر می رویم، حداقل چند مدیرکل برای حمایت از تیم شهرشان به استادیوم می آیند و آنها را تشویق می کنند، اما متاسفانه در کرمانشاه از مسئولین ما هیچکس برای دیدن بازی هایمان نمی‌آید.

حسنی ادامه داد: اگر مسئولین کرمانشاه کمک می کردند و امکانات برای تمرین بعثت در کرمانشاه فراهم می شد، با حضور تیم ما حداقل انگیزه‌ای برای رده های سنی پایه دیگر بوجود می آمد.

وی به در پیش بودن یک بازی حساس برای تیمش در همین هفته اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۴ سه شنبه این هفته(۱۹ دی) برابر تیم شهرداری همدان بازی خواهیم داشت که اگر در این بازی پیروز شویم، صدرنشینی ما تثبیت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه بعثت از مسئولین استانی، هواداران، رسانه ها و مردم ورزش دوست و علاقمند به فوتبال کرمانشاه دعوت کرد تا برای تشویق تیم شهرشان به استادیوم آزادی بیایند و به بازیکنان تیم انگیزه بدهند. 

وی خاطرنشان کرد: به بازیکنان تیم قول داده ایم که اگر این بازی را پیروز شوند، حدود ۳۰ درصد به رقم قرارداد آنها اضافه خواهد شد.

حسنی در ادامه خواستار پوشش تلویزیونی مسابقات این تیم از شبکه استانی هم شد و گفت: طی چندسال اخیر بارها به صداوسیمای مرکز کرمانشاه مراجعه کرده ام تا مسابقات تیم ما را پوشش دهند، حتی به آنها اعلام کردم که حاضرم هزینه حق پخش را نیز کامل پرداخت کنم، اما متاسفانه توجهی نکردند.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم رقابت ها خبر داد و گفت: در نیم فصل دوم حدود ۹ بازیکن جدید را به تیم تزریق خواهیم کرد.

حسنی تاکید کرد: از آنجایی که از کادر فنی و بازیکنان فعلی تیم هم رضایت داریم، هیچکدام از آنها را تغییر نخواهیم داد، بلکه در کنار آنها بازیکنان جدیدی جذب خواهیم کرد تا تیم برای صعود به لیگ دسته اول قدرتمندتر شود.

مصطفی اکبری پزشک تیم فوتبال بزرگسالان بعثت کرمانشاه نیز در این نشست، گفت: مسئولین ما همواره به  دنبال کاهش آسیب های اجتماعی در استان هستند و برای این مسئله هم هزینه زیادی می کنند، معتقدم که اگر بخشی از این هزینه ها در حوزه ورزش صرف شود، می تواند به ایجاد اشتغال، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد انگیزه و شور و نشاط در جوانان و جلوگیری از مهاجرت آنها به دیگر شهرها موثر باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از کادر فنی و مربی گرفته تا پزشک و بازیکن و... یک تیم کامل فوتبال از کرمانشاه برای استان های دیگر مسابقه می دهند که اگر برای آنها بستر و شرایطی مهیا بود، حاضر بودند در شهر خودشان با هزینه کمتری مسابقه بدهند.

وی لازمه ایجاد تحول در ورزش کرمانشاه را حمایت مسئولین عنوان کرد و گفت: برای این اتفاق باید رسانه ها مطالبه گر باشند و مسئولین را پای کار بیاورند.

پزشک تیم بعثت کرمانشاه ادامه داد: تیم بعثت کرمانشاه به عنوان نماینده فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته دوم فوتبال حضور دارد و در گروهی موفق شده در صدر قرار گیرد که به آن گروه مرگ می گویند، اما علیرغم این موفقیت هنوز حمایت مسئولین استانی را ندیده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز