خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع برق استان خبر داد؛

کاهش مصرف برق بخش خانگی در کرمانشاه/ رشد ۱۸ درصدی در بخش صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۸۹

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه از کاهش مصرف برق استان در بخش‌های خانگی، عمومی و کشاورزی و رشد آن در بخش صنعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، محمد مرادی در نشست شورای اداری استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت مصرف برق در کرمانشاه طی تابستان امسال، اظهار کرد: هر ساله در فصل تابستان حدود ۲۵۰ ساعت پیک مصرف برق داریم که طی آن مصرف برق در کشور به اوج خود می‌رسد.

وی افزود: طی تابستان امسال، بیشترین مصرف برق در استان کرمانشاه مربوط به روز یکم مرداد بوده که در آن مشترکین برق استان ۸۳۹ مگاوات برق مصرف کردند.

به گفته این مسئول، اوج مصرف برق استان مربوط به تابستان سال گذشته و به میزان ۸۴۳ مگاوات بوده است.

وی یادآورشد: طبق آمارها در چهار ماهه اول امسال مصرف برق در بخش خانگی کرمانشاه شش درصد، در بخش عمومی ۱۰ درصد و در بخش کشاورزی ۲۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته، اما در همین مدت در بخش صنعت رشدی ۱۸ درصدی مصرف برق را داشته ایم.

مرادی خاطرنشان کرد: طبق آمارها طی چهارماهه سال گذشته هر مشترک خانگی برق استان ماهیانه بصورت متوسط ۱۹۶ کیلووات مصرف برق داشته که امسال این رقم به ۱۸۵ کیلووات کاهش یافته است.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان، یادآورشد: روزانه بصورت متوسط برق ۵۰ اداره پرمصرف استان قطع می شود.

وی از انجام برنامه ریزی ها برای کاهش مصرف برق در کشور هم  خبر داد و گفت: برای کاهش مصرف برق در بخش های مختلف برنامه ریزی هایی شده، به گونه ای که ادارات و دستگاه های اجرایی باید در ساعت اداری ۳۰ درصد و در ساعت غیراداری ۶۰ درصد کاهش مصرف برق داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز