خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بهره‌مندی ۱۴۰ هزار خانوار کرمانشاهی از پاداش صرفه جویی برق

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۰۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از بهره‌مند شدن ۱۴۰ هزار خانوار کرمانشاهی از پاداش صرفه جویی برق در خردادماه جاری خبر داد.

محمد مرادی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: از اول خردادماه تا پایان این ماه با اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی ۱۴۰ هزار مشترک کرمانشاهی مشمول دریافت پاداش در این طرح شدند.

وی افزود: از مجموع ۳۹۹ هزار قبض صادر شده برای مشترکین خانگی تعداد ۱۴۰هزار قبض صادر شده مشمول دریافت پاداش شدند که این مقدار ۳۵ درصد از مشترکین استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه مبلغ پاداش اختصاص یافته به مشترکین استان در طرح ملی پاداش صرفه جویی را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: این مبلغ در خرداد ماه به مشترکین پرداخت شده و این طرح طی ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه توصیه‌های در زمینه صرفه جویی داشت و گفت: استفاده از لوازم پرمصرف برقی مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و نظایر آن و حتی کولر اضافی در ساعت پیک یا اوج مصرف برق یکی از مهمترین دلایل مصرف بالای برق بوده که اثرات منفی بر بار شبکه برق طی این ساعات ایجاد می‌کند.

مرادی در پایان بیان داشت: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌کنیم تا در ساعت اوج گرما با توجه بیشتر به صرفه جویی حداکثری و ترویج فرهنگ لامپ اضافی خاموش، ما را در استمرار خدمت رسانی مطلوب و پایداری شبکه برق یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز