خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا خبر داد:

پنجشنبه آخرین فرصت برای استفاده از معافیت بخشودگی جرایم تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۵

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از بدهکاران به این سازمان درخواست کرد که برای استفاده از معافیت بخشودگی جرایم تامین اجتماعی نسبت به پرداخت بدهی های خود تا روز پنجشنبه هفته جاری اقدام کنند.

ایلنا: مدیرکل تامین اجتماع استان کرمانشاه گفت: برابر مصوبه مجلس و بودجه سال ۹۲ از ۱۹ تیرماه لغایت ۱۹ دی‌ماه سال‌جاری کافرمایان بخش خصوصی که به این سازمان بدهکار هستند می‌توانند ظرف این مدت با پرداخت اصل بدهی‌ها خود از امتیاز بخشودگی صد درصدی جرایم استفاده کنند.

کیومرثفلاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۷۰ میلیارد تومان لاوصولی داریم که ۱۵ میلیارد آن جزو جرایم دیرکرد و… محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت پرداخت بدهی‌ها به این سازمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست، گفت: آن دست از افرادی که دارای بدهی به سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه هستند می‌توانند از روز چهارشنبه هفته جاری تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه غروب‌‌ همان روز به بانک رفاه برای پرداخت بدهی‌های خود مراجعه کنند.

فلاحی در پایان با اشاره به اینکه روز پنجشنبه این هفته تا ساعات ۲۴ شب بانک‌های رفاه سطح استان آماده دریافت بدهی‌های بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: از کارفرمایان بخش خصوصی درخواست داریم که حتما برای استفاده از این فرصت برای پرداخت بدهای‌های خود به این بانک‌ها تا ساعت تعیین شده مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز