خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۰۸۶ سلاح غیرمجاز در کرمانشاه در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۹۴۵

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۸۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در استان کشف و ضبط شده است. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به انهدام تعداد قابل توجهی باند سازمان یافته قاچاق سلاح در کرمانشاه، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۸۶ قبضه سلاح شامل ۱۲۹۵ قبضه سلاح جنگی و ۷۹۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است. 

وی با بیان اینکه در این کشفیات حدود ۷۳ هزار و ۹۱ فشنگ جنگی هم کشف و ضبط شده، اعلام کرد: جمعا ۱۰۰۵ متهم در این رابطه دستگیر شده اند. 

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: بخش مهمی از این کشفیات مربوط به دو ماه گذشته و در خلال نا آرامی های اخیر در کشور است که قرار بود در خیابان ها  علیه مردم و دستگاه های امنیتی کشور به کارگیری شوند. 

وی به تلاش معاندین نظام و گروه های تجزیه طلب برای برهم زدن نظم، آرامش و امنیت مردم طی دو ماه اخیر اشاره کرد و گفت: این گروه ها تمام تلاش خود را برای مسلح کردن اغتشاشگران به منظور کشته سازی و بکارگیری علیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کردند که البته با رصد اطلاعاتی صورت گرفته و کنترل مرزها بخش قابل توجهی از سلاح هایی که می خواستند وارد کشور کنند، کشف و ضبط شده است.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز