خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر تازه آباد خبر داد:

شستشوی مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی شهر تازه آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۷

مخزن دو قلوی ذخیره آب شهر تازه آباد به حجم ۲۰۰۰ مترمکعبی با هدف کیفیت ‌بخشی و رعایت بهداشت، شستشو داده شد.

ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر تازه آباد گفت: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی و بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان در شهر تازه آباد، نسبت به شستشوی مخازن ذخیره آب، بدون قطعی آب، اقدام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از تازه آباد، مرتضی کلاهیان با بیان اینکه شستشو و لایروبی مخازن ذخیره به عنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مصرفی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: به همین منظور و به همت اکیپ‌های بهره‌برداری و اتفاقات امور آبفای شهر تازه آباد مخزن دو قلوی ذخیره آب به حجم ۲۰۰۰مترمکعبی برابر دستور العمل ارسالی از ستاد شرکت مورد شستشو و لایروبی قرار گرفته که این مهم علاوه بر موثر بودن در ارتقای بهداشت آب، در کیفیت آن نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای موثر است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرتازه آباد در خصوص مراحل شستشو مخازن آب نیز گفت: ابتدا مخازن به طور کامل از آب تخلیه و سپس عملیات خارج کردن رسوبات ته نشین شده با فشار آب شد و در ‌‌نهایت دیواره‌ها و کف مخازن پس از شستشو توسط مواد گندزا با غلظت مناسب چند بار شستشو شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هر شش ماه اقدام به شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب شرب و همچنین شستشوی شبکه در این شهر می‌شود بیان داشت: از آنجا که مخازن تامین آب این شهر‌ها به صورت دوقلو بتنی ساخته شده‌اند، شستشو و گندزدایی این مخازن بدون هیچگونه مواجهه با قطعی آب انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز