خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت جانبازان و معلوان استان کرمانشاه :

از یازده ورزشکار پارالمپیکی این هیات فقط یک نفر استخدام رسمی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۷۲۶

رئیس هیأت جانبازان و معلولا ن در خصوص اصلی ترین دقدقه ورزشکاران پارالمپیکی گفت: این هیات یازده نفر پارالمیپکی دارد که علیرقم تاکیدات دولت و مصوبات موجود متعدد ، تنها یکی از آنها استخدام رسمی ادارات دولتی شده و باقی ورزشکاران با مشاغل آزاد همچون حمل مسافر مایحتاج زندگی خود را تامین می کنند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از کرمانشاه  ، عزت اله پرنیان در نشست خبری با خبرنگاران انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه گفت: زمانی که یک ورزشکار اصلی ترین و مهم ترین مشکل خود را نتواند برطرف کند در سایر زمینه ها نیز دچار مشکل شده و ممکن است به فکر مهاجرت از کشور بیافتد.

پرنیان در خصوص عملکرد این هیات در سال گذشته گفت: در یک سال گذشته هفده ورزشکار در اردوهای تیم ملی داشته ایم که برخی از آن به همراه تیم ملی موفق به کسب عناوین ارزشمندی در سطح ملی و جهانی شده اند و این در حالی است که با مصوب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمیپک هشت رشته از هیات جانبازان جدا شده و زیر نظر هیات های خود ادامه فعالیت می دهند.

وی با بیان این نکته که استعدادیابی از برنامه های اصلی هیات است گفت: با توجه به اینکه پیدا کردن ورزشکاران جانباز و معلول در استان سخت بوده و مجاب کردن آنها برای پرداختن به ورزش راهکارهای مختص خود را دارد ، اقدام به شناسایی و جذب استعدادهای جدید به این هیات کرده و شاهد درخشش ورزشکارانی چون حسین حیدریان شده ایم.

پرنیان در تشریح عملکرد حسین حیدریان گفت: این ورزشکار نوجوان استان کرمانشاه در سال گذشته توانسته است در دو ماده دو سرعت و پرش طول ، در سه رده سنی  نوجوانان و جوانان و بزرگسلان  موفق به کسب سه مدال طلا و دو نقره قهرمانی کشور شود که خود یک رکورد محسوب می شود.

وی ادامه داد: از این ورزشکار خوش آتیه استان کرمانشاه در آینده بسیار خواهید شندید چرا که این ورزشکار نوجوان با رکورد ورود به مسابقات المپیک بزرگسالان فاصله چندانی نداشته و در صورت ادامه دادن به تمرینات خود و حمایت مسئولین  به زودی با سن کم خود شگفتی ساز مسابقات مختلف خواهد شد.

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در خصوص اعتبارات تخیص داده شده به این هیات گفت: مجموعه اعتبار نقدی اختصاص داده شده به این هیات در طول دو سال گذشته پنج میلیون تومان بوده است اما با توجه به در اختیار قرار داشتن سالن های مجموعه درقالب ماده هشتاد و هشت ، می توانیم هزینه های خود را تامین و زمینه رشد ورزشکاران را نیز فراهم کنیم.

وی  اضافه کرد: یکی از مشکلات فعلی این هیات مشکل ایرادات استخر مجموعه است که به علت نقص از فعالیت بازمانده است، و در صورت تامین هزینه لازم جهت تعمیرات ، قطعا می توانیم ورزشکاران بیشتری را بخصوص در رشته های آبی شناسایی کرده و معرفی کنیم.

پرنیان در خصوص میزان رضایت از عملکرد خود در این هیات گفت: زمانی که این هیات را تحویل گرفتم در جایگاه 23 کشور قرار داشت و هم اکنون در جایگاه چهارم کشور قرار گرفته ایم و بیش از 17 نفر در اردوی تیم ملی در بخش بانوان و آقایان داشته ایم و شاید اگر همراهی فدراسیون های ورزشی با بیشتر و عادلانه تر بود شاهد حضور ورزشکارن بیشتری از این هیات با پیراهن تیم ملی بودیم.

 نشست تخصصی خبرنگاران ورزشی استان کرمانشاه با هیات های ورزشی به همت انجمن ورزشی نویسان استان برنامه ریزی شده و در محل هیات های ورزشی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز