خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال‌جاری؛

۳۷۰ انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان جوانرود واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۴۶

مدیر امور آبفا شهر جوانرود از واگذاری ۳۷۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان طی نیمه اول سال‌جاری با هدف گسترش سطح خدمات رسانی به مردم خبر داد.

ایلنا: مدیر امورآب و فاضلاب شهر جوانرود گفت: در راستای بخشی از تعهدات امور آب و فاضلاب شهر جوانرود در سال‌جاری و برای تقویت شبکه‌های آب و فاضلاب، ۱۵۹۰ متر شبکه فاضلاب در این شهر اجرا و بیش از ۱۷۸۰متر لوله گذاری شبکه آب نیز اصلاح و بازسازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از جوانرود، غفار صالحی افزود: برای اجرای شبکه فاضلاب از لوله‌های از نوع پلی اتلین فاضلابی در سایز۲۰۰میلیمتری استفاد شد که برای متصل کردن خطوط لوله فاضلاب به یکدیگر برای هدایت مسیر فاضلاب ۴۱ عدد منهول(آدم رو) ساخته شد.

مدیر امور آبفا شهر جوانرود از واگذاری ۳۷۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان طی نیمه اول سال جاری با هدف گسترش سطح خدمات رسانی به مردم خبر داد و افزود: با هدف پیشگیری از به وجود آمدن اختلال در تردد وسایل نقلیه و جلوگیری ازمدفون ماندن حوضچه‌های آب و منهول‌های فاضلاب، عملیات همسان سازی ۱۳۸ مورد، در سطح شهر انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه ظرف این مدت بیش از ۱۴ کیلومتر از شبکه توزیع آب شستشو داده شد، اظهار داشت: شستشو و لایروبی شبکه‌های آب و فاضلاب از اهم اولویت‌های مهم کاری در این امور در راستای خدمات بهتر به شهروندان است.

صالحی بیان داشت: با توجه به اهمیت شستشوی شبکه‌های توزیع آب شرب و دسترسی مشترکین محترم به آب شرب سالم و بهداشتی و باکیفیت مطلوب و استاندارد، عملیات شستشو و گندزدایی شبکه توزیع آب در شهر جوانرود با ‌‌نهایت دقت و حساسیت با رعایت اصول بهداشتی به انجام می‌رسد.

مدیر امور آبفای شهر جوانرود ادامه داد: در ۶ ماه گذشته تعداد۲۱۰۰مورد عملیات کلر سنجی از نقاط مختلف سطح شهر توسط آبفا جوانرود انجام شده است.

صالحی در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در مناطقی که نیاز به توسعه شبکه فاضلاب است با هماهنگی و برنامه ریزی تاسیسات فاضلاب را به انجام برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز