خبرگزاری کار ایران

رییس راه وشهرسازی شهرستان هرسین:

مشکلی در حوزه اخذ اسناد مسکن مهر هرسین نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۲۵

در حوزه مسکن مهر هرسین تمامی اسناد این پروژه ها اخذ شده و هیچگونه مشکلی در خصوص اسناد و ارائه به مالکین وجود ندارد.

ایلنا: رییس راه وشهرسازی شهرستان هرسین گفت: برای آماده سازی راه‌های شهرستان هرسین بمنظور اجرای عملیات راهداری زمستانی اقداماتی نظیر پاکسازی آبرو‌ها و لکه گیری به طول ۴۲۰ کیلومتر از راه‌های(بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی) این شهرستان توسط اکیپ‌های راهداری و با استفاده از امکانات و ماشین آلات راهداری انجام پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در هرسین، جهانبخش معین راد به راه‌های روستایی در هرسین اشاره کرد و افزود: عوامل راهداری این اداره درسال جاری در حوزه راههای روستایی علاوه براحداثبالغ بر۱۷ کیلومتر در بخش بیستون و هرسین، شانه سازی راه روستایی قلعه گنجوان و میرمینگه بطول ۲۵ کیلومتر با عرض ۳ متر را در دستور کار خود قرار داده و اقدام شده است.

وی اظهار داشت: همچنین برای فصل بارندگی و زمستان نیروهای راهداری این اداره آمادگی کامل برای خدمت رسانی بهتر به عزیزان هموطن دارند و در این زمینه در بهترین شرایط قرار دارند.

وی درپایان درخصوص مسکن مهر شهرستان هرسین گفت: در حوزه مسکن مهر نیز تمامی اسناد این پروژه‌ها اخذ شده و هیچگونه مشکلی در خصوص اسناد و ارائه به مالکین وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز