خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهاب:

طرح آمارگیری منازل مسکونی ۲۷ روستای سرپل ذهاب اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۱

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهاب از آغاز اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از منازل مسکونی ۲۷ روستای تابعه این شهرستان به‌منظور ساماندهی آن‌ها خبر داد.

ایلنا: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهاب از آغاز اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از منازل مسکونی ۲۷ روستای تابعه این شهرستان به‌منظور ساماندهی آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرپل ذهاب، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهاب گفت: اجرای این طرح بمنظور ساماندهی وضعیت سکونتگاه‌های روستایی، طرح جامع بهسازی مسکن روستایی و با سه هدف مهم توسعه مسکن متناسب با نیاز، طراحی و ساخت اصولی مسکن و توسعه مسکن در روستا‌ها از سال ۷۹ در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

یزدان محمدی منش تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیات دولت مبنی بر بهسازی و نوسازی دو میلیون واحد مسکونی روستایی در قالب برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور و ساخت و ساز ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سال و انجام اقدامات گسترده‌ای که توسط بنیاد مسکن از سال ۸۴ انجام گرفته، ایجاب می‌کند آمار و اطلاعات دقیق و به هنگام از وضعیت مسکن در روستاهای کشور برای ارزیابی میزان موفقیت برنامه‌ها و سایت‌های اعمال شده در بخش مسکن روستایی تهیه شود.

محمدی منش تاکید کرد: در شهرستان سرپل ذهاب ۲۷ روستا به‌عنوان نمونه توسط سازمان آمار کشور تعیین شده که در آن آمار گیری ۶۰۸ واحد مسکونی در طول ۹ روز مدت زمان اجرای طرح انجام خواهد شد.

محمدی منش بر همکاری دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستا و معتمدان محلی با ماموران در اجرای طرح آمارگیری تاکید کرد و گفت: صحت اطلاعات جمع ‌آوری شده نیازمند اطلاع‌ رسانی و آگاهی افراد از اهداف و کاربردهای طرح آماری و تمایل و ترغیب او به پاسخ‌های صحیح است.

رییس بنیاد مسکن سرپل ذهاب افزود: با توجه به اینکه آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی بوده و اطلاعات صحیح در اجرای برنامه‌های موفق تاثیر فراوانی دارد، می‌طلبد دهیاران مردم روستا‌ها را به ارایه اطلاعات صحیح از وضعیت مسکن روستایی خود ترغیب کنند.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اجرای این طرح می‌تواند برای تقویت مسکن روستایی و اجرای برنامه‌های مقاوم ‌سازی اقدامات اساسی خود را به‌کارگیری کند.

محمدی منش از دیگر اهداف اجرای این طرح را گرد آوری آمار و اطلاعات از خصوصیات کمی و کیفی مسکن در روستاهای کشور، شناخت ویژگی‌های واحد مسکونی روستایی و تجهیزات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز