خبرگزاری کار ایران

مسئول کتابخانه امیر کبیر در گفتگو با ایلنا خبر داد:

آغاز فعالیت " کانون ادبی ماه " کتابخانه امیر کبیر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۶۳

" کانون ادبی ماه " ویژه بانوان در کتابخانه امیر کبیر کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایلنا: مسئول کتابخانه امیر کبیر شهرستان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف ما در مجموعه کتابخانه های عمومی توسعه فعالیت های فرهنگی است و در همین راستا کانون ادبی ماه را برای حضور بانوان فرهیخته کرمانشاهی راه اندازی کرده ایم.

حمیرا بیگلری در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: کانون های ادبی و حلقه های مطالعاتی را اقداماتی موثر برای تولید اندیشه و تفکر خلاق خواند و افزود: تبادل افکار و تجربیات و بیان نقطه نظرات اعضاء در این کانون ها می تواند زمینه رشد هر چه بیشتر توانایی ها و استعدادهای فکری را فراهم کند و راهی موثر برای حفظ داشته های فرهنگی باشد.

بیگلری در پایان ضمن ابراز امیدواری برای توسعه فعالیت های مشابه گفت: در تلاش هستیم اینگونه فعالیت ها را بیشتر توسعه دهیم و برای آقایان نیز کانون ادبی را تشکیل دهیم؛ همچنین تشکیل و توسعه حلقه های مطالعاتی را نیز در دست اقدام داریم.

گفتنی است کانون ادبی ماه که ویژه بانوان است روزهای پنجشنبه هر هفته در محل اتاق جلسات فرهنگی کتابخانه امیر کبیر تشیکل جلسه می دهد؛ علاقمندان برای شرکت در فعالیت های این کانون می توانند به کتابخانه امیر کبیر واقع در خیابان مصطفی امامی مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز