خبرگزاری کار ایران

توسط ستاد اقامه نماز استان مشخص شد؛

برتری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های کرمانشاه در ترویج فرهنگ اقامه نماز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۴۵

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از کسب رتبه برتر این اداره کل در اشاعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان خبر داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از کسب رتبه بر‌تر این اداره کل در اشاعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه ضمن بیان مطلب فوق افزود: مدیر ستاد اقامه نماز استان با اهدای لوح تقدیر از فعالین و مروجین فرهنگ اقامه نماز اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های کرمانشاه تقدیر کرد.

بهمن خسروانی تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد سال ۹۱ برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین دستگاه‌های اجرایی استان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه موفق به اخذ عنوان برتری شد.

خسروانی افزود: پس از تشکیل هیأت داوری از سوی ستاد اقامه نماز استان و بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی، این اداره کل به دلیل عملکرد شایسته و رعایت چهارچوب‌های برنامه ریزی و فعالیت منسجم در اجرای برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز عنوان بر‌تر را به خود اختصاص داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: علی مولوی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن اهدای لوح تقدیردر این خصوص خواستار قدردانی شایسته از اعضای ستاد اقامه نماز این اداره کل شد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت برپایی نماز و تاثیرات مثبت این امر در اخلاق اداری خاطر نشان کرد: عملکرد کلیه اعضاء و فعالین ستاد اقامه نماز این اداره کل در اشاعه و تعمیق فرهنگ نماز قابل تقدیر بوده و با اعطای لوح تقدیر از ایشان قدردانی می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز