خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها ترجیحا نقدی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۶۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از شهروندان درخواست کرد که حتی المقدور کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: امسال در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با شعار «در انتظار مهر حماسی» در پایگاه‌های در نظر گرفته شده برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو تاکید کرد: در جشن عاطفه‌های امسال ۱۵۰۰ پایگاه در مدارس و ۲۰۰ پایگاه دیگر در سطح مساجد و بقاع متبرکه استان کرمانشاه برای جمع آوری کمکهای مردمی آمادگی دارند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این جشن کمیته امداد امام(ره) را یاری می‌کند، افزود: امسال همزمان با سراسر کشور از ۱۱ مهرماه پایگاههای ما از ساعت ۸ صبح‌‌ همان روز پذیرای کمکهای نوع دوستانه مردم کرمانشاه خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: امسال در برگزاری این جشن صداوسیما، کمیته امداد و سازمان بسیج با هم همکاری خواهند داشت که طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده سازمان بسیج ۲۵۰ پایگاه در روستاهای سطح استان برای جمع آوری کمکهای روستائیان برپا خواهد کرد.

پاکرو با اشاره به اینکه بخش اعظمی از کمکهای اهدایی از سوی دانش آموزان است، افزود: فعالیت ما در این جشن در سطح مدارس در روزهای هفتم، هشتم و نهم مهرماه آغاز می‌شود و برای این منظور در هر مدرسه از خود دانش آموزان به عنوان یاوران امداد استفاده خواهیم کرد.

وی بیان داشت: تمامی کمکهای دریافتی امسال در جشن عاطفه‌ها، به دانش آموزان بی‌بضاعت استان اختصاص خواهد یافت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: سال گذشته مردم کرمانشاه ۲۱۰ میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند.

وی شماره حساب ۰۲۱۷۰۴۸۳۸۳۰۰۶ را نیز برای افرادیکه امکان حضور در پایگاه‌ها برای آن‌ها وجود ندارد اعلام کرد تا کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه گفت: امسال کمیته امداد برای هر دانش آموز تحت پوشش مبلغ ۳۰ هزار تومان اعتبار برای تهیه لوازم التحریر و دیگر امکانات آموزشی در نظر گرفته است.

پاکرو از شهروندان درخواست کرد که حتی المقدور کمکهای خود را به صورت نقدی اهدا کنند.

وی در پایان گفت: در صورتی که شهروندان قصد اهدا کمکهای غیرنقدی و کالا و یا پوشاک دارند، سعی داشته باشند که از پوشاک و اجناس مستعمل و دوست دوم برای کمک استفاده نکنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز