خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه:

تخلفات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در کرمانشاه رسیدگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۳

به تخلفات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در استان کرمانشاه رسیدگی شد.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده‌ای، گفت: جلسه کمیسیون ماده ۱۱ در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با حضور اعضای کمیسیون برگزار و به تخلفات رانندگان رسیدگی شد، طی بررسی‌ها در این جلسات به ۳۵ پرونده رسیدگی و صدور احکام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمن خسروانی تصریح کرد: از این افراد احکام صادره جهت ۳۴ پرونده قطع خدمات حمل و نقلی و تعلیق برگه فعالیت به مدت معین و یک پرونده با تذکر کتبی مواجه بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: طبق ماده ۱۱(دستورالعمل صدور، تمدید، تجدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری) به تخلفات رانندگان رسیدگی و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی افزود: رانندگانی که از رعایت قوانین و مقررات سرپیچی کنند با قطع خدمات و تعلیق برگه فعالیت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

بهمن خسروانی همچنین به اهمیت همراه داشتن مدارک معتبر توسط رانندگان وسایط نقلیه سنگین بار و مسافر تاکید کرد.

در پایان رئیس کمیسیون ماده ۱۱ استان کرمانشاه از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات در برقراری نظم اجتماعی همکاری کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز