خبرگزاری کار ایران

مصرف بیش از 2 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی کردستانی‌ها در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۲۰۶

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 10 ماهه سال جاری ، 2 میلیارد و 100میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی نداشته است.

به گزارش ایلنا، احمد فعله گری با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل، افزود: مشترکان گاز استان کردستان در 10 ماهه اول امسال با مصرف 2 میلیارد و 100میلیون متر مکعب گاز طبیعی نسبت به دوره مشابه سال 95 با افزایش مصرف بسیار جزیی مواجه بوده است.

وی اظهار داشت: طی روزهای سرد سال مصرف گاز در استان کردستان بدون احتساب نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از مرز 12 میلیون مترمکعب در روز فراتر می رود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد تداوم خدمات شرکت گاز استان کردستان، گفت: در چند سال اخیر با بستر سازی و تقویت زیرساخت های خطوط انتقال و شبکه‌های گازرسانی روند تداوم خدمت رسانی به مردم شریف، نجیب و خونگرم استان کردستان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.  

وی خاطر نشان کرد: با ورود جریان هوای پرفشار و افزایش بارش برف و موج سرما به استان کردستان تاکنون به یاری خداوند تعالی در هیچ نقطه‌ای با مشکل افت فشار روبرو نبوده و خدمات این شرکت به طور مستمر ادامه دارد.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز