خبرگزاری کار ایران

لزوم استفاده از نخبگان برای ارتقای کارآمدی سیستم اداری

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۸۱۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: برای ارتقای کارآمدی و بهره‌وری سیستم اداری استفاده از نظریات نخبگان جامعه ضروری است.

به گزارش ایلنا، بهرام نصراللهی‌زاده در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی که با حضور اساتید برجسته علم مدیریت ایران در سنندج برگزارشد، گفت:  بخش دولتی در کشور ما بزرگ و دارای مسئولیت‌های گسترده است وهمین یکی از دلایل ناکارآمدی آن محسوب می شود.

وی عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی کشور ۸ درصد درنظر گرفته شده که حدود ۲.۸ درصد آن به بهره‌وری اختصاص پیدا کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی بهره‌وری، کارآمدی سیستم مدیریتی و نیروی انسانی است، بیان کرد: متاسفانه در نظام اداری آن‌گونه که باید به سرمایه انسانی سازمان‌ها توجه نشده‌است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ادامه داد:می‌طلبد از اندیشه، فکر و خلاقیت نیروی انسانی در راستای کارآمدی و ارتقای بهره وری سازمانی استفاده بهینه شود.

نصراللهی زاده اضافه کرد: در سیستم اداری نیازمند سازمان های مشارکت محور با کارکنانی دخیل در امر سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اظهارداشت: برای رفع مشکلات مربوط به سیستم اداری نیازمند بهره مندی از اندیشه و دیدگاه های فرهیختگان ونخبگان جامعه هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر