خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه خبر داد :

اختصاص بیشترین اعتبار برای فعالان طرح اشتغال فراگیر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۳۲

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قروه گفت: 6422 میلیارد ریال اعتبار طرح اشتغال فراگیر سهم کردستان به‌صورت شناور در اختیار شهرستان‌ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا، کورش شعبانی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، عنوان کرد: 6هزار و 422 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح اشتغال فراگیر به استان کردستان اختصاص یافته که به‌صورت شناور در اختیار شهرستانها قرار گرفته است تا هر شهرستانی که بیشترین طرح و سرمایه‌گذاری را در این زمینه ارائه دهد بیشترین اعتبار را نیز به خود اختصاص دهد.

وی خواستار همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی بویژه بانک‌های عامل در خصوص جذب این اعتبارات شد و افزود: جذب این اعتبارات در نهایت منجر به رونق و افزایش تولید اشتغال پایدار در شهرستان خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در ارتباط با تسهیلات مشاغل خانگی گفت: سه هزار و 450 میلیون ریال تسهیلات با عاملیت بانک صادرات  به حوزه مشاغل خانگی قروه اختصاص یافته است که به دستگاه‌های فاقد منابع و اعتبار داخلی تعلق خواهد گرفت .

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قروه سپس به طرح  کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی اشاره کرد و خواستار تلاش و پیگیری بیشتر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در زمینه بهره‌مندی دانش آموختگان دانشگاهی و واحد‌های پذیرنده از این طرح شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر