خبرگزاری کار ایران

تفکر عملیاتی مدیران در تسریع بخشی توسعه کردستان موثر است

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۵۵

استاندار کردستان گفت: تفکر عملیاتی مدیران در جهت سرعت بخشی به توسعه استان موثر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در پنجمین جلسە شورای برنامەریزی استان کردستان بر ضرورت جذب سرمایەگذاران بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: باید برای بخش خصوصی امتیاز قایل شد تا برای سرمایەگذاری در استانی چون کردستان انگیزە داشتە‌باشند.

وی بر برنامەریزی عملیاتی و اقدام در جهت سرعت‌بخشی بە توسعە استان تاکید کرد و افزود: اگر تفکر عملیاتی در مدیران وجود نداشتە باشد نە تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکە بە مشکلات مردم نیز اضافە خواهد شد و این امر نیازمند داشتن برنامە کوتاە مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت است.

مرادنیا با اشارە بە اینکە توقع مردم در حال حاضر بیش از گذشتە است مدیران را بە تلاش گستردە و مضاعف فراخواند و اضافە کرد: واقعیت این است کە مردم درحال حاضر رضایت چندانی از عملکردها ندارند و این موضوع در امور زیربنایی و اشتغال کە از مباحث حایز اهمیت است خود را نشان دادە‌است.

استاندار کردستان عدم عملکرد صحیح و بە موقع در مسایل اشتغال و زیربنایی را سبب بدبینی مردم بە مرکز دانست و ادامە داد: اگر در استان کردستان کاری صورت نگیرد در وهلە اول مقصر ما هستیم چرا کە ما در این خصوص مسئولیت داریم.

مرادنیا بر پیگیری مجدانە مسایل از طریق وزارتخانەها نیز تاکید کرد واز سفر سە کمسیون برنامە وبودجە، عمران و انرژی مجلس شورای اسلامی در آیندە نزدیک بە استان خبر داد.

وی در ادامە اشتغال را مشکل عمدە کشور و استان برشمرد و مدیران را در ایجاد این مسئلە دارای مسئولیت خواند.

مقام عالی دولت در کردستان بە تسهیلات دولتی برای ایجاد اشتغال در کشور و استان نیز گریزی زد و افزود: ما باید بە موقع طرح‌ها و برنامەهای خود را ارایە دهیم و تلاش کنیم از تسهیلات بانکی حداکثر استفادە را در جهت ایجاد اشتغال پایدار ببریم.

وی در ادامە گستردەگی بدنە دولت را عامل تضعیف بخش خصوصی برشمرد و تصریح کرد: من با استخدام دولتی موافق نیستم و مدیران باید تلاش کنند سیستم خود را کوچک، چابک و بە روز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز