خبرگزاری کار ایران

اصغر عباسی خبر داد:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های تعاونی و اشتغال‌زایی متقاضیان شهرستان دهگلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۵۳

رئیس اداره تشکیل تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از پرداخت تسهیلات به طرحهای تعاونی و اشتغالزایی متقاضیان و کارجویان شهرستان دهگلان از محل تفاهم نامه با سازمان بسیج سازندگی خبر داد .

به گزارش ایلنا، اصغر عباسی در نشست توجیهی با مسئولان ادارات شهرستان دهگلان و بسیج سازندگی این شهرستان گفت: هدف اساسی تفاهم نامه ایجاد تولید و اشتغال در قالب تشکل های تعاونی است.

عباسی افزود: براساس این تفاهم‌نامه؛ متقاضیان، کارجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در دهگلان می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این شهرستان و لحاظ کردن مزیت‌های نسبی شهرستان به‌ویژه در زمینه تولید و بسته‌بندی شوریجات و ترشیجات و سایر فراورده‌های کشاورزی نسبت به تشکیل شرکت تعاونی اقدام و از تسهیلات موضوع این تفاهم نامه بهره مند شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهگلان نیز در این نشست اظهار داشت: تعاونی های در دست اجرا که تاکنون موفق به اخذ تسهیلات نشده اند در صورت دارا بودن شرایط، می توانند با مراجعه به اداره شهرستان و تکمیل مدارک از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

در ادامه این نشست همچنین جناب سرهنگ رستمی جانشین بسیج سازندگی استان اظهار داشت: سقف مبلغ تسهیلات برای اجرای طرح و ایجاد اشتغال برای هر نفر 150 میلیون ریال با نرخ بهره 4 و 10درصد بوده که با عاملیت بانک های مهر اقتصاد و مهر ایرانیان قابل پرداخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز