خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی تضمین سرمایه‌گذاری در کردستان است

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۰۲۶

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بخش کشاورزی تضمینی بر افق سرمایه گذاری در استان کردستان است.

به گزارش‌ایلنا، بهرام نصراللهی‌زاده در بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم و مرکز جهادکشاورزی بخش حسین‌آباد سنندج با بیان اینکه ایجاد مراکز خدمات اقدامی ارزشمند در دولت دهم و یازدهم است، افزود: صندوق های خرد زنان باید به سمت اقتصادی کردن کشاورزی در روستاها حرکت کنند و در این میان حسین آباد سنندج به عنوان پایلوت توسعه صندوق خرد زنان انتخاب می شود.

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بخش کشاورزی تضمینی بر افق سرمایه گذاری در استان کردستان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان خاطرنشان کرد: وجود کارشناسان فنی و با تجربه در بخش کشاورزی استان کردستان، کشاورزی در استان را تضمین کرده است.

در ادامه نیز بخشدار بخش‌حسین‌آباد شهرستان سنندج گفت: صندوق خرد زنان و تعاونی‌های روستایی، تضمینی برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال پایدار در روستاها است.

صلاح زارع ابراز داشت: در حال حاضر علاوه بر صندوق خرد زنان که توسط بخش کشاورزی ایجاد شده است ۲۲ تعاونی فرش و تابلو فرش با عضویت ۸۰۰ نفر از بانوان روستایی بخش حسین اباد در حال فعالیت است.

بخشدار حسین آباد خاطرنشان کرد: تامین صندوق خرد زنان توسط صندوق توسعه کشاورزی استان علاوه بر ایجاد شغل در خانواده باعث افزایش درآمد نیز می شود.

وی با اشاره به تامل منسجم مجموعه بخشداری و مرکز جهاد کشاورزی حسین آباد یادآور شد: جهاد کشاورزی با آموزش و ترویج تحول خاصی در افزایش تولید محصولات کشاورزی ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز