خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان :

محرومیت زدایی از مهمترین دستاوردهای زکات است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۰۰۲

فرماندار مریوان با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در جامعه گفت: محرومیت زدایی از مهمترین دستاوردهای زکات است.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی با بیان اینکه شهرستان  مریوان همواره در مسائل و موضوعات دینی و اعتقادی و موضوع  زکات در طول 5 سال گذشته در کشور به عنوان شهر برتر زکات  زبانزد  خاص و عام  پیش قدم بوده، اظهار داشت: امیدواریم در شورای زکات شهرستان سیاست‌گذاری مناسبی همراه با جذابیت‌های لازم انجام شود تا رکود پرداخت زکات که در سال 95داشته‌ایم جبران شود.

وی با بیان اینکه ‌آشنایی مردم و روستاییان با فواید و تأثیرات زکات  از سوی مبلغان دینی و زکات موجب احیای گسترده‌تر این فریضه دینی می‌شود، افزود: بایستی برای فرهنگسازی و ترویج فرهنگ زکات در جامعه و شهرستان مریوان  از شیوه‌های جذاب استفاده کرد که  شفاف سازی و رسانه‌ها نیز در این خصوص می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

فرماندار شهرستان مریوان رکود پرداخت زکات در مریوان در سال گذشته  را به عنوان تهدید بزرگی نام برد و افزود: برای پرداخت‌ زکات در مریوان از سوی مردم ، باید اعتماد سازی لازم و شفاف سازی از سوی دستگاه‌های اجرایی، روحانیان و مبلغان زکات و کمیته امداد صورت بگیرد.

شفیعی با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم درباره اهمیت زکات در جامعه اسلامی تصریح کرد: مجموعه ادارات شهرستان بویژه  روحانیان مبلغ و همه دستگاه‌های اداری ‌که در بین مردم ارتباط و جایگاه مناسبی دارند آماده همکاری با شورای زکات شهرستان در این باره شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز