خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب دهگلان خبر داد:

۴۳۵ فقره انشعاب آب و فاضلاب در دهگلان واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۹۰

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهگلان، استانداردسازی حدود ۲۰۰ فقره انشعاب آب در شهر بلبان آباد و واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به تعداد ۴۳۵ فقره در شهر دهگلان را از جمله اقدامات این مجموعه در سال گذشته عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، جبار کلوندی با بیان این مطلب گفت: احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر بلبان آباد با ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب و با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد که در حال اجرا است، نظارت و تحویل شبکه آب و فاضلاب ۶ تعاونی به تعداد ۴۸۵ قطعه با لوله گذاری آب و فاضلاب به طول بیش از ۱۰ کیلومتر در شهر دهگلان، پی سازی و نصب دیوار پیش ساخته بتنی محوطه چاه‌های شماره ۱ و ۲ بلبان آباد که درسال ۹۵ اجرا شد از جمله فعالیت‌های این امور بوده است.

وی‌افزود: در راستای ساماندهی و کاهش پرت آب، تعویض‌کنتور به تعداد ۶۶۰ دستگاه در شهرهای دهگلان و بلبان آباد انجام شد، ضمن آنکه کشف انشعابات غیرمجاز به تعداد ۲ مورد در شهر دهگلان از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

مدیر امور آبفا دهگلان خاطرنشان کرد: پیگیری در خصوص افزایش تخصیص میزان حجم آب تولیدی چاه‌های شماره ۴ و ۵ شهر دهگلان و افزایش از ۲۷۰ هزار مترمکعب به ۳۶۰ هزار مترمکعب در سال جاری در راستای تأمین آب مورد نیاز با توجه به رشد جمعیت از دیگر فعالیتها بوده است.

کلوندی یادآور شد: به منظور حفظ کیفیت آب شرب، نسبت به شستشوی شبکه اصلی آب به طول ۱۲ کیلومتر درشهر دهگلان در سایزهای ۱۱۰ و ۷۵ و ۶۳ میلیمتر اقدام کردیم.

وی تهیه تجهیزات مورد نیاز و رزرو مربوط به تأسیسات، شبکه و خط انتقال در راستای تسریع در رفع حوادث احتمالی با توجه به عدم وجود مخزن ذخیره و تزریق مستقیم آب به شبکه را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه عنوان کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهگلان تأکید کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده تاکنون هیچگونه قطعی آب درسطح شهر وجود نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز