خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

انتخابات میدان بزرگ منطقه‌ای و بین‌المللی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۹۸

عضو هیات‌رئیسه مجلس‌خبرگان رهبری گفت: انتخابات میدان بزرگ منطقه‌ای، جهانی و بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم در استانداری برگزار شد با بیان اینکه ماه‌رجب، شعبان و رمضان فصل بهار اولیا خداست، افزود: مباحث عرفانی و مسلک‌های تربیتی و روحی از ماه رجب شروع می‌شود و بهره‌مندی از این ماه‌های مبارک فرصت را برای تعالی و تکامل روح انسان فراهم می‌کند.

وی میدان خدمت و فعالیت را در کشور باز دانست و گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همت مضاعف برای تحقق آرمان‌ها و رسیدن به اهداف ضروری است.

دری نجف‌آبادی اظهار داشت: عزت و سربلندی کشور در ایجاد اشتغال و تولید است و قدرت اقتصادی نیز پشتوانه بزرگی است که به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت معرفی می‌شود.

عضو هیات‌رئیسه مجلس‌خبرگان رهبری ابراز داشت: با توجه به اینکه ظرفیت و پتانسیل کشور وسیع و دستیابی به توسعه همه‌جانبه نیاز امروز کشور است و می‌طلبد با عزم راسخ زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدید فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کردستان خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت‌های نهفته بسیاری دارد که باید همت شده و از آن استفاده شود و در این زمینه همه مسوولان، بانک‌ها و نهادهای مختلف با جدیت وارد عمل شوند.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: انتخابات میدان بزرگ منطقه‌ای، جهانی و بین‌المللی است و با حضور حداکثری مردم عظمت ایران به جهانیان نشان داده می‌شود و به عنوان الگو برای منطقه و جهان شناسانده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز