خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی استان کردستان خبر داد:

آماده باش کامل گشت های حفاظتی اراضی کشاورزی استان در تعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۰۰

مدیر امور اراضی استان کردستان گفت: گشت های حفاظتی خودرویی در ایام تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل بوده و اراضی کشاورزی و باغی استان را رصد می کنند.

به گزارش ایلنا، سعدی نقشبندی با بیان اینکه اقدام به تغییر کاربری زمین های زراعی و باغی متصور است، افزود: با استقرار اکیپ های گشت ویژه حفظ کاربری و اپراتور سامانه 131 مصمم هستیم از هرگونه تخلف تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری کنیم.

وی گفت: در این راستا با مسئولان محترم هماهنگی لازم به عمل آمده و با متخلفان برخورد می شود.

نقشبندی اضافه کرد:  هم استانی های عزیز چنانچه با موارد تخلفی  برخورد کردند به سامانه 131 اطلاع دهند تا با مشارکت مردم دلسوز از زمین های زراعی و باغی استان محافظت لازم به عمل آید.  

مدیر امور اراضی استان کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه زمین عرصه تولید و حفاظت از آن جزئی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است، سامانه ارتباط مردمی(131) و گشت های حفاظت اراضی آمادگی را دارد که به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در این راستا پذیرای دریافت اخبار و گزارش های مردمی باشد.

نقشبندی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف سامانه 131 دادن مشاوره به مردم است، ادامه داد: کارشناسان سامانه 131 با آگاهی از همه امور مرتبط با حوزه زمین راهنمایی های لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مردم ارائه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز