خبرگزاری کار ایران

حسین فیروزی:

کردستان ظرفیت پرچمداری طرح تکاپو در کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۵۳

معاون استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل ظرفیت بالا و نیروی کار خبره می‌تواند پرچمدار طرح تکاپو در سطح کشور باشد.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی با بیان این مطلب افزود: با توجه به نیروی انسانی جوان و تخصصی که در استان وجود دارد می‌توان در سطح کشور پرچمدار طرح تکاپو شد.

وی با اشاره به وجود شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان کردستان، افزود: می‌خواهیم شرایط پیشرفت IT و ICT را در سطح استان فراهم کنیم.

فیروزی توجه به ساخت محصولات جهان روا را توصیه و افزود: باید از نیروی انسانی خبره حاضر در استان استفاده شود تا به تولیدات جهانی دست پیدا کنیم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار کردستان اضافه کرد: در هفته آینده با کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و شرکت های متخصص قراردادی را تنظیم و تسهیلات بلاعوضی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا به ۲۰۰ نفر آموزش‌های لازم را در زمینه فناوری اطلاعات بدهند.

فیروزی به اشتیاق شرکت‌های خارج استان برای کار در کردستان اشاره کرد و گفت: تا به حال ۱۶ شرکت معتبر کشوری در زمینه IT و ICT به دلیل ظرفیت‌های بالای موجود خواهان فعالیت در استان شده‌اند.

وی در پایان به تولید اشتغال در استان گریزی زد و افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در زمینه فناوری اطلاعات حداقل۶۰۰۰ شغل در استان به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز