خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان عنوان کرد:

لازمه ارتباط دو سویه دولت و مردم، روابط عمومی‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۳۶۶

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در کشور تمام ارکان نظام با انتخاب مردم صورت می‌گیرد، گفت: برقراری ارتباط دو سویه بین کارگزاران‌دولت و مردم لازم و ضروری است و مسئولیت این ارتباط دو سویه با روابط عمومی هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی استان که در استانداری برگزار شد، افزود: ارتقا بیشتر جایگاه روابط‌عمومی و اثربخشی روابط‌عمومی در برقراری ارتباط با جامعه و مجموعه دستگاه‌های مرتبط با نظام نیز اولویت خاصی دارد.

وی با بیان اینکه انسان موجودی انتخاب‌گر است، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های انسان انتخاب‌گر بودنش است یعنی با وجود محدود بودن انتخاب باز قدرت این را دارد که تصمیم و انتخاب کند لذا نگه داری امور برایش ارزشمند است.

زاهدی ابراز داشت: ویژگی نظارت بر انتخاب در ذهن، باور و فطرت انسان شکل می گیرد و ما مدیران طبق قانون این اختیار را داریم که در چارچوب انتخاب صورت گرفته عمل کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در کشور تمام ارکان نظام با انتخاب مردم صورت می‌گیرد، گفت: برقراری ارتباط دو سویه بین کارگزاران دولت و مردم لازم و ضروری است و مسئولیت این ارتباط دو سویه با روابط عمومی هاست.

وی به اهمیت نقش اساسی و مهم روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی صرف به مردم ملاک عمل روابط عمومی ها نیست بلکه دخیل دادن افکار عمومی به سیستم نیز در اولویت قرار دارد.

زاهدی به موانع موجود در سیستم نیز اشاره کرد و گفت: وجود مشغله های کاری زیادی که مدیران دستگاه های اجرایی دارند سبب می شود در اطلاع رسانی خوب عمل نکنند که این امر عمدی نیست و روابط عمومی ها در این خصوص عملکرد شایسته ایی را ایفا کرده اند.

استاندار کردستان با تاکید بر نقش تعیین کننده روابط عمومی ها در پایداری نظام سیاسی خاطر نشان کرد: نباید میان مردم و حکومت فاصله ایی ایجاد شود و ارتباط باید محکم تر شود و می طلبد روابط عمومی ها با برقراری ارتباط شایسته این مهم را درنظر بگیرند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایطینکه که وجود دارد روابط عمومی ها به صورت واقع گرایانه عملکرد دستگاه ها را در اختیار مردم قرار دهند چرا که این حقدر مردم است که از تصمیمات آگاه شوند

شایان ذکر درپایان این مراسم پنجم دوره شورای روابط عموی های استان با حضور 67 نفر از اعضای روابط عمومی ادارات برگزار شد که  از تعداد 7 نفر به عنوان عضو اصلی و3 نفر بعنوان عضوعلی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز