خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر سنندج:

باید شورا و شهرداری تسهیل گر مشکلات شهر باشند

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۳۷۶

رئیس شورای شهرسنندج گفت: در راستای توسعه ارتباطات و رفاه حال مردم که بتوان خدمات ارزنده و مطلوب به شهروندان ارائه دهند باید نقش شورای شهر و شهرداری تسهیل گر مشکلات باشد و معضلات سطح شهر را به نحو احسن حل و فصل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، جلال شریعتی در جلسه رسمی شورا با موضوع ایجاد مرکز پژوهشی که با حضور نمایندگان ایرانسل، اعضای شورای شهر و شهردار سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: با توجه به خصوصیات بارز این انسان والا همیشه مدافع مظلومین و نماد دور اندیشی و مجتهدی آگاه و مصلحی بزرگ بود.

وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان و پیشکسوتان نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همسنگران امام و رهبری بودند که مجاهدت های بسیاری در دوران دفاع مقدس و سازندگی در کشور ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

رئیس شورای شهر سنندج در ادامه سخنان خود بیان کرد: به راستی  آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی شناخته شده برای تمامی ایرانیان و دلسوزان ایران و انقلابیون بودند که در راه انقلاب تلاش ها وتنش ها ی بسیاری متقبل شدن و نهایتا حضور پرنگ ایشان در بدو پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت های سنگین در ایام جنگ تحمیلی به عهده داشتند که  نمودش هیچ وقت در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد.

جلال شریعتی در ادامه عنوان کرد: ایشان شخصیتی بودند که در مواقع بحرانی با روحیه سیاست مداری، توانایی و ذکاوت که در وجودشان بود برای اعتدال کشور، جریان های سیاسی را در مسیر مشخص و ناملایمت ها را هدایت می کردند و همواره در کنار مردم و مقام معظم رهبری یار و همراه همیشگی بودن که امیدواریم راهشان پر رهرو و بتوانیم در راستای وحدت مسلمین مربی این انسان والا باشیم.

وی به موضوع  تدوین زیر ساخت های شبکه ایرانسل اشاره می کند و تصریح کرد: در راستای توسعه ارتباطات ایرانسل توسط نصب دکل ها برای رفاه حال شهروندان که بتواند خدمات مورد نظر خود را به نحو مطلوبی اعمال کند لذا نیاز به همکاری و تعامل با شهرداری و شورای شهر است که امیدواریم بتوانیم با راه کار مناسب در جهت رفاه حال شهروندان به توافق برسیم.

عضو دیگر شواری شهر سنندج در ارتباط با این موضوع اظهار کرد: پیگیری زیر ساخت شبکه های ایرانسل در استانداری استان باتوجه به این که درسنندج با مشکلات راه اندازی  فنی مواجه است لذا برای رفع این موضوع، شهرداری همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشد واز طریق این سازمان با توافق طرفین به یک نتیجه مطلوب برسند.

فرزاد هلالی گفت: در بحث فنی شبکه های ایرانسل در سطح شهر سنندج با توجه به این که این موضوع فقط مختص شهر سنندج و استان کردستان نیست لذا باید طبق  شرایط اقدامات  و قرار داد های صورت گرفته در استان های دیگر نحوه فعالیت زیر ساختی آنها در سنندج نیز برسی شود.

نماینده هماهنگی سایت های ایرانسل  کشور در ادامه این جلسه اظهار کرد: افزایش 100 درصدی پوشش شهری و افزایش 67 درصدی پوشش جاده ای و رشد 16 درصدی پوشش جمعیتی کشور ناشی از افزایش 56 درصدی زیر ساخت های شبکه ایرانسل از دست آورده های این اپراتور در طول یک سال گذشته است.

جلالی افزود:  با توجه به سابقه کاری خود در تشخیص نیازهای تلفن های همراه و با توجه به بازارهای رقابتی امروزه، شرکت های خصوصی زیرمجموعه ایرانسل در طول فعالیت کاری خود به اپراتور اول پیشرفته تبدیل واقدامات و درآمدهای خوبی  در این راستا کسب کرده است.

وی عنوان کرد:  با توجه به نیاز خدمات دولت الکترونیک امروزه عادت استفاده آن باب شده و نمی توان  بدون این سیستم پیشرفته در جامعه اقدامات خاصی صورت بگیرد بنابراین شرایط  موجود جامعه ایجاب می کند که امکانات پیشرفته تری در این موضع جایگزین داده شود.

نماینده هماهنگی سایت های ایرانسل کشور می گوید: در استان کردستان موضوع اصلی و مهمی که باید توجه بیشتری شود افزایش کیفیت این سیستم الکترونیکی است که باید از فیبرهای مناسب در مکان های مشخص استفاده شود که بتوان خدمات مناسبی داده شود، چراکه گسترش زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی لازمه ورود گردشگران خارجی و ارتباط با جهان خارج است.

جلالی گفت: به منظور توسعه زیر ساخت های ارتباطی استان کردستان و تقویت واحدهای ارتباطی باید برای توسعه خدمات تلفن همراه، همکاری و تعامل شهرداری و نماینده گان ایرانسل  بیشترایجاد شود.

وی در ادامه سخنان خود می گوید: پیشنهاد و طرح طبق برآورد هزینه در شهر سنندج  از ایرانسل دریافت شده است و باید مجوز اجرای آن به نمایندگان داده می شد، اما در شهر سنندج با مانع این مهم روبه رو شده است بنابراین در حال حاضر با عدم موافقت شهرداری سنندج مواجه است که آیا اجازه اجرا خواهند داد یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر