خبرگزاری کار ایران

جلال شریعتی:

کارگران بازوان توسعه و تولید هستند

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۹۹۲

رئیس شورای‌ شهر سنندج گفت: کارگران بازوان توسعه و تولید هستند لذا باید حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، جلال شریعتی در جلسه رسمی شورای شهر سنندج با حضور شهردار، اعضای شورای‌شهر، مدیرکل سازمان فنی حرفه‌ای استان، انجمن صنفی کارگران و نظام مهندسی و دیگر ادارات متولی با موضوع بررسی مشکلات انجمن صنفی کارگران که در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مسایل و مشکلات به حق این انجمن که به هر دلیلی کوتاهی یا از طرف خود انجمن یا مسئولان بوده لازم است با جدیت بیشتری پیگیر مسایل و مشکلات آنها باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه مسئولان و متولیانی که می‌توانند در این راستا همکاری لازم برای تعامل داشته باشند و بتوانند مشکلات و معضلات این انجمن را کاهش دهند باید با جدیت بیشتر به این موضوع، نگاه ویژه داشته باشند چراکه در توسعه‌شهری نقش به‌سزای دارند و این بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای شهر سنندج  به نقش مفید و مهم انجمن صنفی کارگران اشاره کرد و گفت: برای حمایت و تعامل با قشر کارگران به عنوان بازوان توسعه  و تولید لازم است، انجمن صنفی حمایت از کارگران در بخش‌های مختلف  ساختمانی، صنعتی، عمرانی بسیار از موارد دیگر ارتباطات تاثیرگذاری با مسئولان برقرار کنند.

شریعتی با اشاره به شأن و جایگاه قشر کارگران گفت: با توجه به اینکه شأن و منزلت کارگران بسیار بالا و ارزشمند است پس باید با برنامه‌ریزی‌های درست و منطقی و ایجاد شرایط کاری مناسب جایگاه آنها را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز