خبرگزاری کار ایران

اجرای جشن درخت آرزوها در سنندج

مدیرکل کمیته‌امداد کردستان از اجرای طرح جشن درخت آرزوها برای ایتام در سنندج خبر داد.

به گزارش ایلنا، قنبر موسی‌نژاد امروز در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال که در استانداری برگزار شد با بیان این مطلب افزود: این طرح  با پیشنهاد خیرین استان در هفته وحدت برای 6 هزار نفر از ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از تمام دستگاه‌ها انتظار مشارکت در این امر مهم هستیم، اظهار داشت: تعداد زیادی از دستگاه‌های اجرایی حمایت خود را  از این طرح اعلام کرده‌ند تا آرزوهای ایتام را برآورده کنند.

مدیرکل کمیته‌امداد با اشاره به اینکه زمان برگزاری این جشن 25 آذرماه است، تصریح کرد: از ساعت 8 تا 10 شب این جشن در سینما بهمن برگزار و صداوسیما در این زمینه تبلیغات لازمه را انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال سهم کمیته‌امداد از مشاغل خانگی به لحاظ اعتبار 50 در صد کاهش یافت، افزود: با تلاش صورت گرفته توسط بانک‌ها توانستیم  34 درصد اعتبار را در این راستا جذب کنیم.

موسی‌نژاد با بیان اینکه مدیران‌بانکی در نحوه پرداخت اعتبار توجه ویژه داشته باشند، تصریح کرد: دولت 1000 میلیارد تومان برای اشتغال معلولان در نظر گرفته و سهم استان کردستان از این تعداد 30 هزار میلیارد است که تماما پرداخت نمی‌شود.

به گفته موسی‌نژاد عملکرد کمیته‌امداد استان کردستان در سطح کشوری در سال‌گذشته به گونه‌ای بود که توانست رتبه 6  را از آن خود کند.

کد خبر : ۴۳۶۰۱۹