خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کردستان:

برنامه‌های جامعی برای صیانت از دریاچه زریوار تهیه شده است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۷۲۹

معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: برنامه‌های جامعی برای صیانت از دریاچه زریوار تهیه شده و در این راستا استاندار کردستان بصورت مستمر و با حساسیت خاصی پیگیر تحقق اهداف برنامه است.

یه گزارش ایلنا از سنندج، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، امیر قادری امروز در جلسه کارگروه عمرانی دریاچه زریوار افزود: از مهمترین اقدامات اجرایی در حوزه دریاچه زریوار، هدایت فاضلاب ضلع غربی و قطع ورودی این فاضلاب‌ها از ضلع غربی دریاچه تا خرداد سال جاری است.

وی، بیان کرد: در این زمینه با تامین اعتبار چهار میلیارد ریالی، پرونده هدایت فاضلاب روستاهای ضلع شرقی نیز در سال جاری بسته می شود.

وی برخورد با متخلفین و متجاوزین به دریاچه را از مهمترین اولویت ها و دغدغه ها عنوان کرد و خواستار پیگیری ویژه دستگاه های اجرایی در این زمینه شد.

معاون عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: برای تسریع در برنامه های اجرایی برای ساماندهی دریاچه زریوار آمار و گزارش اقدامات انجام شده به صورت مستمر و هفتگی باید به دبیرخانه کارگروه عمرانی دریاچه زریوار ارائه شود.

وی افزود: ستاد نجات بخشی دریاچه زریوار و کارگروه های مرتبط در کنار تلاش شبانه روزی مسئولین می تواند جاذبه های طبیعی و زیبای دریاچه را حفظ و حراست کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز