خبرگزاری کار ایران

کردستان سنگ تمام گذاشت؛

کمک‌های بی‌نظیرمردمی به آوارگان اقلیم کردستان عراق

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۷۵

عروس و داماد سنندجی در روز ازدواج خود، شامگاه جمعه با حضور در یکی از پایگاه‌های جمع آوری کمک برای آوارگان کُرد عراقی، زیورآلات خود را به این آوارگان اهدا کردند.

اقشار مختلف مردم استان، روز پنجشنبه همزمان با آغاز جمع آوری کمک‌های مردمی، به کمک آوارگان کرد عراقی شتافتند و این اقدام همچنان با قوت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سازمان جمعیت هلال احمر کردستان، پس از اخذ مجوز تحت عنوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آوارگان کرد عراقی، صبح روز پنجشنبه، ۲۳ مردادماه، جاری اقدام به راه اندازی ۵۰ پایگاه هلال احمر در سطح استان کرد.

با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر اقشار مختلف جامعه است، اما خوشبختانه شاهد استقبال گرم مردم کردستان برای کمک به آورگان کُردعراقی در سراسر استان بودیم.

از میان این کمک‌ها، عروس و داماد سنندجی در روز ازدواج خود، شامگاه جمعه با حضور در یکی از پایگاه‌های جمع آوری کمک برای آوارگان کُرد عراقی، زیورالات خود را به این آوارگان اهدا کردند.

در فرهنگ ماا یرانیان کمک و نوع دوستی جایگاه ویژه‌ای دارد، «چو عضوی بدرد آورد روزگار، دگر عضو‌ها را نماند قرار».

براساس این گزارش، مردم فهیم کردستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۴۴۸ نزد بانک ملت جهت کمک رسانی به دست آوارگان عراقی برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز