خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد:

راه‌اندازی سه درمانگاه جمعیت هلال‌احمر در کردستان و آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۹۲

«طرح مصباح» همزمان با اجرای طرح راهیان نور در ۲۰ روستای استان‌های کردستان و آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر در امور استان‌های کشور از راه اندازی سه پایگاه جمعیت هلال احمر در سه شهرستان هدف راهیان ‌نور استان‌های کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورساداتی در نشست هم اندیشی متولیان برگزاری کاروان‌های راهیان نور شمال غرب کشور که با حضور نماینده رئیس جمهور و نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در ستاد راهیان نور کردستان برگزار شد، تصریح کرد: ۳۳ پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر کاروان‌های راهیان نور استان‌های آذربایجان غربی و کردستان در قالب اکیپ‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر مستقر و آماده ارائه خدمات به زائران خواهند شد.

وی با اعلام اینکه جمعیت هلال‌احمر در راستای خدمت رسانی به زائران راهیان نور اقدامات شایان توجه‌ای انجام داده است، افزود: به لحاظ حساسیت‌های مرزی ظرفیت‌های اسکان و خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر در ۹ یادمان دو استان برای بهره گیری از این ظرفیت‌ها در اختیار ستاد راهیان نور قرار دارد.

پورساداتی با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه‌های امداد جاده‌ای، سه درمانگاه در شهرهای پیرانشهر، سردشت و بانه نیز مستقر می‌شوند، گفت: «طرح مصباح» نیز همزمان با اجرای طرح راهیان نور در ۲۰ روستای استانهای کردستان و آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و فرهنگی آموزشی به مردم از جمله فعالیت‌های تیم‌های داوطلب جمعیت در این روستا‌ها است، یادآور شد: اهم فعالیت‌ها و برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان کردستان شامل استقرا چهار پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر کاروان‌های راهیان نور، استقرار و تجهیز درمانگاه در یادمان شهدای سیرانبند بانه و ارائه خدمات تیم‌های مصباح در پنج روستای استان است.

مشاور رئیس سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر در امور استانهای کشور در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: اقداماتی همچون اجرای مانورهای نزدیک به واقعیت و بازسازی وقایع جنگ همزمان با اجرای کاروان‌های راهیان نور، تأثیرات ماندگارتری از روایات و مشاهدات واقعیت‌های جنگ را در زائران بر جای خواهد گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز