خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

مشکلات استان با تغییر مدیران حل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۷۰

استاندار کردستان از اعضای انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان خواست به منظور توسعه و پیشرفت استان، سرمایه گذاران داخل و خارج از کردستان را به سرمایه‌گذاری در استان معرفی و ترغیب کنند.

استاندار کردستان در دیدار با اعضای انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان، در پاسخ به اعتراض نسبت به عدم همکاری دستگاه‌های ذیربط اظهار داشت: تغییر مدیران به تنهایی مشکل را حل نمی‌کند و اگر سیستم و فکر عوض نشود نمی‌توان کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، عبدالمحمد زاهدی در این دیدار، بر واگذاری پروژه‌های عمرانی استان به شرکت‌ها و پیمانکاران بومی تاکید کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی استان باید به شرکت‌ها و پیمانکاران بومی واگذار شود تا آن‌ها نیز تجربه کارهای بزرگ را پیدا کنند.

وی افزود: در بحثساخت و ساز و بسیاری کارهای دیگر اهلیت با کسانی است که تخصص و تجربه دارند و اگر تخصص هم ندارند مهارت به کار گیری متخصص‌ها را دارند.

زاهدی تصریح کرد: یکی از دلایل بروز معضلات این است که بخش عمده‌ای از ساخت و ساز‌ها در کشو دست اهلش نیست.

وی با انتقاد از اینکه در کردستان پول نگهداری شده در منازل از موجودی بانک‌ها بیشتر است، گفت: این امر بیشتر از اعتقادات مذهبی مردم نشات گرفته و تا حدودی نیز ناشی از عدم اعتماد است.

زاهدی با اظهار تاسف از نبود سرمایه در کردستان افزود: باید مردم را تشویق کنیم که سرمایه‌های خود را به بانک‌ها بسپارند تا به چرخه بانکداری کمک شود و بانک‌ها سرمایه لازم جهت ارائه تسهیلات را در اختیار داشته باشند.

وی با تایید این مطلب که نباید در بافت فرسوده تراکم جمعیتی داشته باشیم خاطرنشان کرد: اگر از ابتدا بافت فرسوده ساماندهی می‌شد حاشیه‌ها و سکونت گاه‌های غیررسمی ایجاد نمی‌شد.

استاندار کردستان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات سر راه انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران، از اعضای انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان خواست به منظور توسعه و پیشرفت استان سرمایه گذاران داخل و خارج از استان را به سرمایه گذاری در استان معرفی و ترغیب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز