خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

شوراها نباید در بازی‌های سیاسی و یا روزمرگی گرفتار شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۹۳

دستگاه های اجرایی باید شوراها را همکار و همراه خود در اجرای اهداف دولت و نظام در راستای خدمت به مردم بدانند و موظفند در جلسات شورا حضور یابند.

استاندار کردستان اظهار داشت: هر کدام از اعضای شورا مانند سایر افراد جامعه می توانند سلیقه و گرایش سیاسی خاصی داشته باشند اما شوراها نباید در بازی های سیاسی و یا روزمره گی گرفتار شوند، فلسفه شوراها تجمیع این سلایق و استفاده از آنهاست.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، عبدالمحمد زاهدی امروز شنبه در مراسم افتتاح دفتر شورای مشورتی سازمان‌های مردم نهاد کردستان در سنندج با ابراز خوشنودی از اینکه این ساختمان در ۲۴ خرداد ماه، سالروز انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری افتتاح شد گفت: ۲۴ خرداد ماه روزی است که مردم کشور ما به تدبیر، امید و اعتدال رای دادند و رییس جمهوری را انتخاب کردند که شعارش تدبیر و امید بود که این تدبیر و امید موجب اعتدال در جامعه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه کشور به سمت و سویی حرکت می کرد که ممکن بود وضعیت بدتر از آنچه باشد که دولت یازدهم تحویل گرفت افزود: برون رفت از آن شرایط نیازمند تدبیری بود که صورت گرفت و اینکه امروز علیرغم اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، تورم کمتر از میزانی است که پیش بینی شده بود نشانگر تدبیر دولت است.
زاهدی با بیان این جمله از رییس جمهور که " امید را باید بسازیم نه اینکه آن را آرزو کنیم " تصریح کرد: وقتی از امید صحبت می کنیم باید همه آحاد ملت تلاش کنند این امید ساخته شود، باید اجازه دهیم همه افکار و اندیشه‌ها دیدگاه خود را مطرح کنند چرا که نظام متعلق به همه مردم است.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه بعد از سال‌ها، در زمان اصلاحات قانون شوراها اجرا و اولین دوره آن در سال ۷۸ شروع به کار کرد یادآور شد: امروز وضعیت شوراها بهتر شده اما باید مسیری را طی کنیم که شوراها روزبه روز توانمندتر شده و با قدرت امور مربوط به مردم را پیگیری کنند.
زاهدی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی نباید شوراها را رقیب خود بدانند خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید شوراها را همکار و همراه خود در اجرای اهداف دولت و نظام در راستای خدمت به مردم بدانند و موظفند در جلسات شورا حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز