خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

طرح نشاط و پویایی مهمترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۱۶

طرح " نشاط و پویایی " در چهار بخش برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه و در نهایت برنامه‌های مناسبتی و مذهبی اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان برگزاری طرح نشاط و پویایی در استان را مهمترین راه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.
حسن خدابنده‌لو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در سنندج, با بیان اینکه طرح " نشاط و پویایی " هلال احمر کردستان همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز آغاز خواهد شد، گفت: این طرح از تیرماه جاری در شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان اجرا می‌شود و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: طرح " نشاط و پویایی " در چهار بخش برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه و در نهایت برنامه‌های مناسبتی و مذهبی اجرا می شود.
خدابنده لو با اشاره به اینکه تحقق شعار " نشاط و پویایی " مهمترین اصل اجرای این طرح است، افزود: اوقات فراغت فرصتی برای غنی ساختن کیفیت زندگی، رشد ابعاد مختلف فردی و پیشگیری از استفاده‌های ضداجتماعی و بزهکارانه از وقت آزاد است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در پایان سخنانش یادآور شد: از طریق آموزش اوقات فراغت می‌توان به افراد کمک کرد تا بتوانند از موقعیت‌های فراغتی و توانایی‌هایی خود آن گونه که خود می‌خواهند، به مطلوبترین شکل بهره‌برداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز