خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی استان کردستان:

هویت انقلاب اسلامی وابسته به فرهنگ است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۹۱

اقتصادی کارآمد و موفق است که مبتنی بر فرهنگ بومی و برگرفته از آموزه های فرهنگ اسلامی باشد. / امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر مدیران فرهنگی استان بتوانیم چارچوب‌های فرهنگی را شناسایی و با رصد مشکلات، راهکارها را نیز احصا کنیم.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان, فرهنگ را بستر و زیرساخت هر پیشرفتی دانست و اظهار داشت: هویت انقلاب اسلامی وابسته به مسائل فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج, زهرا آوجیان روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما قبل از اینکه وابسته به مسائل سیاسی و اقتصادی باشد, وابسته و متکی به مسائل فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بستر و زیرساخت هر پیشرفتی مبتنی برفرهنگ است, افزود: اقتصادی کارآمد و موفق است که مبتنی بر فرهنگ بومی و برگرفته از آموزه های فرهنگ اسلامی باشد.

آوجیان یادآور شد: یکی از مهم ترین هدف ما ارتقای جایگاه فرهنگی شورا است که این مهم مستلزم تعامل مدیران و دستگاه‌ها با این نهاد خواهد بود.

وی در پایان سخنانش بر مدیریت یکپارچه شدن فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر مدیران فرهنگی استان بتوانیم چارچوب‌های فرهنگی را شناسایی و با رصد مشکلات، راهکارها را نیز احصا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز