خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی مراکز استانها:

کردستان به لحاظ فرهنگی دارای غنای بسیار بالایی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۹۰

اگر موسسات و نهادهای فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر, کم کاری و یا سهل انگاری کنند, خسارات جبران ناپذیری برای جامعه در پی خواهد داشت. / باید اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان محوریت فرهنگ را به دست بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی مجمع مشورتی کلانشهرها و مراکز استانهای کشور گفت: پتانسیل های بسیار بالایی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری کردستان وجود دارد, که اگر از این پتانسیل ها به درستی بهره برده شود می توان به پیشرفت و توسعه در این راستا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج, سید انور رشیدی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: کردستان پس از سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان, همواره نام فرهنگ و هنر را در ذهن مخاطبان متبلور می‌کند.

وی تصریح کرد: استان کردستان دارای نخبگان و هنرمندان برجسته‌ای در حوزه های موسیقی, خوشنویسی, خبرنگاری, نقاشی و…است که انتظار می رود این ظرفیت ها بیش از گذشته مود توجه مسئولان و دستگاه های فرهنگی قرار گیرند.

رشیدی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر سنندج را توسعه برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: اعضای شورای شهر تمام توان خود را برای پیشرفت امور فرهنگی به کار گرفته و از تمام ظرفیت‌های موجود در سنندج برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده خواهند کرد.

رئیس شورای شهر سنندج ادامه داد: دشمنان اسلام از دیرباز تاکنون با فناوری های جدید و استفاده از جنگ نرم همواره به دنبال تخریب فرهنگ و روحیه جوانان ما بوده اند.
وی یادآور شد: اگر موسسات و نهادهای فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر استان کم کاری و یا سهل انگاری کنند, قطعا خسارات جبران ناپذیری برای جامعه در پی خواهد داشت و در اینصورت نمی توان جوابگوی آیندگان بود.

رشیدی بر ضرورت حرکت‌های زیربنایی به منظور ارتقای فرهنگ استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سالجاری با برگزاری کارگاه‌های آموزشی, خانواده و حمایت از انجمن‌های ادبی و بویژه دارالقرآنی, گام های مثبتی برداشته شود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه باید اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان محوریت فرهنگ را به دست بگیرد، خاطرنشان کرد: این امر منجر به پرهیز از موازی کاری میان ادارت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز