خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

باید راهکاری برای حل معضل بیکاری کردستان اندیشیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۰۸

برای خروج از حالت بحرانی نرخ بالای بیکاری در کردستان، باید کارگروهی از سازمان‌های مرتبط تشکیل شود.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه باید راهکاری برای حل معضل بیکاری کردستان انیشیده شود، گفت: برای رفع این مشکل باید به سوی ارائه راهکارها گام برداریم و در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، عبدالمحمد زاهدی دوشنبه شب در دومین جلسه شورای اشتغال کردستان در سنندج اظهار داشت: برای خروج از حالت بحرانی نرخ بالای بیکاری در کردستان، باید کارگروهی از سازمان‌های مرتبط تشکیل شود.

وی با بیان اینکه باید بستر را برای ایجاد مشاغل خرد فراهم آوریم، تصریح کرد: با ایجاد مشاغل کوچک و خرد سریعتر معضل بیکاری استان رفع شده و میزان بحران‌های موجود را کاهش می‌دهد.

زاهدی با اشاره به اینکه واحدهای بزرگ زمان بیشتری را نیاز دارند تا به نتیجه لازم برسند، افزود: استفاده از ظرفیت نیمه مهیای استان بیش از پیش ضرورت دارد.

وی یاداور شد: احیای واحدهای تعطیل و یا نیمه تعطیل که با سرمایه اندکی به بهره‌برداری می‌رسند، زودتر از ایجاد واحد به رفع مشکل بیکاری در استان کمک خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بالایی است که این مهم نیازمند برنامه‌ریزی و فراهم کردن ظرفیت مناسب برای کارآفرینان در استان است.

استاندار کردستان در پایان سخنانش افزود: امیدواریم با آمدن کارآفرینان به استان از وجود آن‌ها استفاده کرده تا بتوانیم به نوبه خود گام مثبتی در راستای رفع معضل بیکاری در استان برداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز