خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج:

باید نگرش جامعه نسبت به فرد معتاد تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۴۹

متاسفانه در حوزه مواد مخدر نظریه‌پردازی‌ها فراوان وجود دارد که نیاز است این تئوری‌ها در جامعه عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج گفت: باید نگرش جامعه و مسئولان به معتادان و جوانان گرفتار در این بلای خانمانسوز اجتماعی تغییر کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، غریب سجادی امروز پنجشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت اعتیاد و مواد مخدر برگزار شد، تصریح کرد: نباید تصور کرد این کمیسیون تنها در محدوده موضوعات فرهنگی کار خواهد کرد، بلکه بخش بزرگی از فعالیت‌ها مربوط به مسائل اجتماعی است.
وی با بیان اینکه امروزه اعتیاد به عنوان بزرگترین آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، افزود: شورای شهر سنندج و به ویژه کمیسیون فرهنگی آن به عنوان نهادی مدنی و برخاسته از بطن مردم باید از ظرفیت‌های گسترده خود در ارتباط با جامعه، پیرامون ریشه‌کنی بلای اعتیاد استفاده کند.
سجادی اظهار داشت: متاسفانه در حوزه مواد مخدر نظریه‌پردازی‌ها فراوان وجود دارد که نیاز است این تئوری‌ها در جامعه عملیاتی شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی و نهادهای فرهنگی در کاهش میزان اعتیاد استان اقدامات خوبی صورت گیرد چرا که اگر بتوانیم یک نفر را از دام اعتیاد نجات دهیم توانسته ایم به اهداف این کمیسیون دست پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز