خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

دستگاه‌های متولی در مبارزه با اعتیاد فعالیت جدی ‌تری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۴۸

در سال اقتصاد و فرهنگ، باید بتوانیم با همتی جهادی خدمت بیشتری به جامعه داشته باشیم / متاسفانه بحثفرهنگی در حال کمرنگ شدن است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج برهمکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های متولی در پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های متولی در مبارزه با اعتیاد فعالیت جدی‌تری داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، سید انور رشیدی امروز پنجشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت اعتیاد و مواد مخدر برگزار شد، با بیان اینکه امسال در سال اقتصاد و فرهنگ، باید بتوانیم با همتی جهادی خدمت بیشتری به جامعه داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال مسئولیت متولیان فرهنگی سنگین تر و دو چندان می شود.
وی، نقش عزم ملی و مدیریت جهادی را در رشد و توسعه فرهنگی و اقتصادی انکار ناپذیر برشمرد و افزود: زمانی از این مسئولیت خطیر پیروز و سربلند بیرون می آییم که تدابیری لازم در این خصوص اندیشیده شود.
رشیدی خواستار همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های متولی در امر پیشگیری از اعتیاد شد و گفت: آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی استان باید در این زمینه فعالیت‌های جدی‌تری داشته باشند که متاسفانه تاکنون برنانمه های شاخصی نداشته‌ایم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع مشورتی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور، با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای درمان و پیشگیری از اعتیاد بیان داشت: با استفاده از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد می توان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در جامعه مبارزه کرد.
وی با بیان اینکه متاسفانه بحثفرهنگی در حال کمرنگ شدن است، یادآور شد: کمبود برنامه‌ها و فیلم‌ها در امر نشان دادن معضلات مربوط به مواد مخدر و اعتیاد موجب می‌شود نتوانیم به آنچه مورد خواست و نیاز است، دست یابیم.
رشیدی در پایان سخنانش با تأکید بر عزم تمام ادارات در این راستا خاطرنشان کرد: لازم است بخش ورزش و همچنین آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این راستا به صورت جدی‌تر وارد این بحثشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز