خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تاکید کرد:

ضرورت عزمی جهادی برای معرفی مجاهدین خاموش کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۳۵

در گوشه گوشه این استان داستان هایی از رشادت های صورت گرفته از فرزندان این دیار وجود دارد که در مظلومیت باقی مانده و می طلبد برای معرفی این مجاهدین خاموش عزمی جهادی را به کار گیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خواستار عزمی جهادی برای معرفی مجاهدین خاموش کردستان شد.

به گزارش ایلنا محمد سلیمانی شنبه شب در اولین جلسه کارگروه ادبیات پایداری که در حوزه هنری استان برگزار شد، کردستان را مهد سوژه‌های ناب دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با اشاره به دفاع مقدس دراستان گفت: بررسی ادبیات پایداری در استان کردستان بدلیل بکر بودن اتفاقات آن سال‌ها به کار و تلاش شبانه روزی نیاز دارد.

سلیمانی تصریح کرد: در هیچ استانی نداریم ۱۰ زن در دفاع از همسرشان به شهادت رسیده باشند که ما این موضوع را دراستان داریم.

وی ادامه داد: در یکی از این رویداد‌ها خانمی که فرزندش به شهادت رسیده در شب سوم مراسم پسرش، خانه اشان محاصره می‌گردد و این شیر زن در دفاع از همسرو همرزمان شهیدش خانه توسط گروهک‌ها به شهادت می‌رسند و این رشادت جان دیگران را نجات می‌دهد.

سلیمانی با اشاره به جانفشانی‌های بسیار زیاد مردم کردستان در دفاع از نظام وکشور گفت: در گوشه گوشه این استان داستان‌هایی از رشادت‌های صورت گرفته از فرزندان این دیار وجود دارد که در مظلومیت باقی مانده و می‌طلبد برای معرفی این مجاهدین خاموش عزمی جهادی را به کار گیریم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تمامی توان و نیروی بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت احیاء و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران استان و در همکاری با حوزه هنری استان به کار خواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز