خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج خبر داد:

آغاز اجرای طرح ممیزی املاک از ناحیه‌ی منفصل شهری

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۴۷

این طرح باید در مدت ۵ سال در کل شهر سنندج انجام شود و تمام نواحی و نقاط آن زیر چتر طرح ممیزی املاک قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج از آغاز اجرای طرح ممیزی املاک در ناحیهٔ منفصل شهری این شهر خبر داد و گفت: طرح ممیزی املاک در ناحیهٔ منفصل شهری ننله پایان و در نایسر آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، فردین زمانی چهارشنبه شب در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر سنندج اظهار داشت: کارهای ساختاری و پروژه‌های خوبی در برنامه‌های ما برای این طرح وجود دارد.
وی تصریح کرد: طرح‌های ساختاری مد نظر اعضا قرار داشت تا از حالت روزمرگی در اجرای برخی برنامه‌ها خارج شویم و یکی از این پروژه‌ها طرح ممیزی املاک بود.
زمانی با بیان اینکه این طرح از سال ۶۵ در این شهر انجام شده است، یاداور شد: در سال جاری جلساتی در کمیسیون عمران برای پیگیری این طرح تشکیل شد.
وی اولویت شورای شهر سنندج را فعالیت و ارائه خدمات در نواحی کمتر برخوردار شهر عنوان کرد و گفت: پس از آن به تدریج به سمت هسته شهر و مرکز آن گام برخواهیم داشت.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: این طرح باید در مدت ۵ سال در کل شهر سنندج انجام شود و تمام نواحی و نقاط آن زیر چ‌تر طرح ممیزی املاک قرار بگیرند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: متاسفانه در کل کشور تعامل بین شهرداری و بازار ضعیف است.
پیمان اسراری گفت: این مسئله به گونه‌ای است که قصد حذف شهرداری در موضوع استعلام و تجاری‌سازی‌ها وجود دارد و این مسئله خطرناک است.
وی با بیان اینکه دغدغه ما در حوزه بازار با شهرداری نگران‌کننده است، افزود: باید جامعه صنفی و ملزومات آن‌ها در اجرای طرح ممیزی املاک شهر سنندج به درستی توسط کار‌شناسان شهرداری پوشش داده شوند.
اسرای با انتقاد از نبود داده‌های درست و شفافتصریح کرد: شهرداری باید در این موضوع توجه داشته باشد و داده‌های تجاری را به سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ارائه دهد.
وی با بیان اینکه برخی واحدهای صنفی موجود در نواحی منفصل شهری، بدون جواز صنفی فعالیت می‌کنند، یادآور شد: طی ۳ ماه گذشته جواز کسب در منطقه منفصل شهری، برای مشاوره املاک صادر نشده است.
اسراری در پایان سخنانش خواستار شناسنامه‌دار شدن واحدهای صنفی در قالب اجرای طرح ممیزی املاک شد و افزود: باید تعامل لازم بین سازمان صنعت، اتاق اصناف و شهرداری به این منظور وجود داشته باشد.
همچنین رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شورای شهر سنندج همه اقشار مردم را مهم می‌داند و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد شهرداری در برابر قشر خاصی بایستد.
جلال شریعتی با بیان اینکه هدف اصلی و نهایی ما جلب رضایتمندی و آرامش خاطر شهروندان سنندجی است، یادآور شد: در بستن لایحه عوارض محلی همه اقشار مرتبط مانند انجمن انبوه‌سازان و نمایندگان اصناف را به جلسات دعوت و با آن‌ها تعاملات مناسبی داشتیم.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه نیازمند همکاری اصناف هستیم، خاطرنشان کرد: از مردم شهر نیز انتظار داریم به عنوان شهروندان واقعی در اجرای قانون همدلی کافی را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز